WYKRESY: Amazon’s New World trafia prosto do spotu nr 1 na Steamie


Niedawno uruchomiony przez Amazon New World był najlepiej sprzedającym się produktem na Steam w zeszłym tygodniu.

Gra MMO zajęła pierwsze miejsce na platformie po wydaniu 28 września. Nie jest to jednak pierwszy raz, kiedy New World jest najlepiej sprzedającym się produktem na Steamie; Przedpremierowe zamówienia na tytuł kilka razy w lecie znalazły się na pierwszym miejscu ze względu na zamkniętą betę nadchodzącej gry. Edycja Deluxe New World zajęła w tym tygodniu piąte miejsce.

Według serwisu SteamDB, od premiery tytuł zdołał osiągnąć szczyt liczby równoczesnych użytkowników, wynoszący 913,634 graczy; więcej niż 734 000, o których pisaliśmy w zeszłym tygodniu.

Bestseller zeszłego tygodnia, dodatek Operation Riptide do sieciowej strzelanki Valve Counter-Strike: Global Offensive, spadł na czwarte miejsce, wyprzedzając bijatykę Delightwork Melty Blood: Type Lumina, która zadebiutowała na 6. miejscu.

Siódme i ósme miejsce zajęły, odpowiednio, regularna edycja gry FIFA 22 i jej Ultimate Edition po premierze piłkarskiego hitu 30 września, podczas gdy gogle Valve Index VR spadły o jedno miejsce na 9. pozycję. Dopełnieniem pierwszej dziesiątki są zamówienia w przedsprzedaży na nadchodzący Battlefield 2042.

Oto Top 10 Steam na tydzień kończący się 2 października:

1. Nowy Świat, Amazson
2. BRAK
3. BRAK
4. Counter-Strike: Global Offensive – Operacja Riptide, Valve
5. Nowy Świat Deluxe, Amazon
6. Roztopiona krew: typ Lumina, Delightworks Inc
7. FIFA 22, EA
8. FIFA 22 Edycja Ultimate, EA
9. Zestaw Valve Index VR, zawór
10. Battlefield 2042, EA





Source : https://www.pcgamesinsider.biz/news/72525/charts-amazons-new-world-shoots-straight-to-steam-no1-spot/