Wyciek w historii gier wideo – jak Terror Strike trafił do Counter-Strike’a?

Gry wideo są rozwijane pod większą tajemnicą niż praktycznie każdy inny rodzaj mediów rozrywkowych, ponieważ wydawcy woleliby, aby większość graczy doświadczała lśniącego, wolnego od błędów końcowego produktu, nie widząc, jak powstaje kiełbasa. W porządku. Z wyjątkiem, czasami coś przecieka, i lepiej lub gorzej gracze mogą zobaczyć kilka „inside baseball”, kuluarowych scen, których jasno nie mieli okazji zobaczyć. Mogą to być równie nieszkodliwe jak błędy powodujące nieoczekiwane zjawiska w świecie gry, lub coś potencjalnie szkodliwego, jak treści obraźliwe, które nigdy nie powinny pojawić się w grze. W większości tych 10 przykładów deweloperzy szybko działali, aby zatuszować swoje potknięcia, natychmiast łatając te elementy z gry, potwierdzając w sposób jednoznaczny, że nie były one przeznaczone do oczu graczy. Ale niezależnie od tego, czy zostały skierowane w zapomnienie, każdy z tych elementów jest teraz częścią historii swojej odpowiedniej gry, stanowiąc potężne, zabawne, a czasami zatrważające przypomnienia o absurdalnej ilości pracy, jaką wymaga każda gra wideo. A także jak łatwo wszystko może się rozpaść…

Aktualizacja 1.6 dla Counter-Strike: Condition Zero

Aktualizacja 1.6 dla Counter-Strike: Condition Zero, wydana w listopadzie zeszłego roku, dodatkowo wprowadziła do legendarnego FPS cechę bardzo nietypową – bardzo wczesny prototyp FPS-a z 2008 roku, z motywem zombie Valve, Left 4 Dead. Prototyp, nazwany Terror Strike, został przez przypadek skompilowany do Counter-Strike przez Valve podczas aktualizacji 1.6, pozwalając graczom na doświadczenie wyjątkowo rudymentalnej wersji rozgrywki z Left 4 Dead, funkcjonującej jako modyfikacja do Counter-Strike. Korzystając z zasobów Counter-Strike, gracze muszą bronić się przed hordą przeciwników AI zaprogramowanych, aby zaatakować ich z szałem wściekłego, jak można się domyśleć, zombie… Valve nie zajął się zbyt dużo usunięciem Terror Strike z gry, ale do tego czasu śliskoręki fani skopiowali go i stworzyli swoją własną nieoficjalną modyfikację Counter-Strike, skutecznie umożliwiając jego zachowanie na zawsze. Nawet jeśli Valve wyraźnie nie chciało, aby ten wczesny element rozwoju Left 4 Dead był publikowany, teraz jest to kawałek publicznego przemysłu gier, którego nie mogą już utrzymać w tajemnicy, więc lepiej go po prostu przyjąć.

Źródło : www.bing.com