Wyciek: Gra Wideo Counter-Strike Pozwala Grać w Wczesne Left 4 Dead

10 największych tajemnic w produkcji gier wideo

Zaglądając za kulisy

Gry wideo są rozwijane w większej tajemnicy niż praktycznie każdy inny rodzaj mediów rozrywkowych, ponieważ wydawcy woleliby, aby większość graczy doświadczyła lśniącego, bezbłędnego produktu końcowego, nie widząc, jak powstaje gra. W porządku. Zdarza się jednak, że czasami coś przecieka, a gracze mogą zobaczyć niektóre kulisy, kulisowe obrazy, których jasno nie mieli okazji zobaczyć. Mogą to być nieszkodliwe błędy powodujące nieoczekiwane zjawiska w świecie gry, bądź coś potencjalnie szkodliwego, jak obraźliwe treści, które nigdy nie miały się znaleźć w grze. W większości tych 10 przykładów twórcy szybko starali się zatuszować swoje potknięcia, natychmiast likwidując te elementy z gry, dając jednoznaczną odpowiedź, że nie były one przeznaczone do oczu graczy. Ale czy zostały już usunięte, czy nie, każda z tych rzeczy jest teraz częścią historii poszczególnej gry, będąc wysokim, zabawnym, a czasami zatrważającym przypomnieniem o absurdalnej ilości pracy, jaką wymaga każda gra wideo. A także, jak łatwo może dojść do rozpadu…

Counter-Strike i wczesny prototyp Left 4 Dead

1.6 aktualizacja do Counter-Strike: Condition Zero, wydana w listopadzie ubiegłego roku, dodatkowo wprowadziła do legendarnego FPSa bardzo nietypową funkcję – bardzo wczesny prototyp Left 4 Dead Valve z 2008 roku. Prototyp, nazwany Terror Strike, został przypadkowo skompilowany do Counter-Strike przez Valve podczas aktualizacji 1.6, pozwalając graczom doświadczyć niezwykle rudymenarnej wersji rozgrywki z Left 4 Dead, funkcjonującej jako modyfikacja do Counter-Strike. Korzystając z zasobów Counter-Strike, gracze muszą odeprzeć hordę przeciwników sterowanych przez sztuczną inteligencję, atakujących ich z dzikością znaną z, zgadnijcie, zombie. Valve szybko usunął Terror Strike z gry, ale do tego czasu fani, którym śliznęły się palce, zdążyli już go skopiować i stworzyć własną nieoficjalną modyfikację do Counter-Strike, co pozwoliło na jego zachowanie na zawsze. Mimo że Valve wyraźnie nie chciał, aby ten wczesny kawałek rozwoju Left 4 Dead stał się publiczny, teraz jest to kawałek publicznego przemysłu gier, którego nie mogą zatuszować, więc lepiej jest go po prostu zaakceptować.

Źródło : www.bing.com