Wizards of the Coast usuwa gry


Wizards of the Coast, firma rozrywkowa odpowiedzialna za Dungeons & Dragons i Magic: The Gathering, anulowała wiele swoich projektów gier wideo, zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych.

Wiadomość pochodzi dzięki uprzejmości Bloomberga, który informuje, że Wizards of the Coast anulowało „co najmniej” pięć projektów gier wideo, w tym te opracowywane przez zewnętrznych partnerów programistycznych. Rzecznik firmy powiedział Bloombergowi, że nadal jest „zaangażowany w korzystanie z gier cyfrowych”, ale w nadchodzącym portfolio wprowadzono zmiany.

“[Wizards of the Coast has] dokonaliśmy pewnych zmian w naszym długoterminowym portfolio, aby skupić się na grach, które są strategicznie powiązane z rozwojem naszych istniejących marek i tych, które są obiecujące w poszerzaniu lub angażowaniu naszych odbiorców na nowe sposoby”.

Rzecznik podobno powiedział również, że „mniej niż 15” osób w Wizards of the Coast straci pracę w firmie w wyniku przeprowadzki, a zwolnieni będą mogli ubiegać się o inne stanowiska w firmie.

W raporcie wspomniano również o dwóch zewnętrznych partnerach programistycznych, Otherside Entertainment i Hidden Path Entertainment, co sugeruje, że projekty tych programistów również zostały odrzucone. Hidden Path, który pracował również nad popularną grą Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO), pracował nad grą RPG „AAA” Dungeons & Dragons.

Wizards of the Coast jest najbardziej znany z obsługi stołowej gry fabularnej Dungeons & Dragons , do której nabył prawa do publikacji w 1997 roku. Opracowuje również i publikuje kolekcjonerską grę karcianą Magic: The Gathering oraz publikuje kartę kolekcjonerską Pokemon Gra do 2003 roku.

Bloomberg mówi, że Wizards of the Coast spędziło ostatnie kilka lat, inwestując pieniądze i zasoby w gry wideo, podpisując umowy z wieloma twórcami gier wideo oraz sześcioma własnymi studiami zajmującymi się tworzeniem gier wideo.

W innych wiadomościach o anulowaniu gier wideo, EA niedawno anulowało serię Project CARS, po letniej reakcji na najnowszą grę z serii. EA powiedział, że decyzja była „bardzo trudna”, ale zamiast tego firma skupi się na innych grach wyścigowych w swoim portfolio, w tym na Need for Speed.

EA musiało również przeprosić za „niegrzeczne” tweety po tym, jak jego oficjalne konto Need for Speed ​​na Twitterze nazwało obserwującego „mózgiem koktajlu mlecznego” i kazało im „płakać z tego powodu, bracie”.

Napisane przez Olivera Brandta w imieniu GLHF.



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63b5fdec7ab4414a968b4c5a4a12de99&url=https%3A%2F%2Fwww.news.com.au%2Ftechnology%2Fgaming%2Fwizards-of-the-coast-scraps-games%2Fnews-story%2F9c29d120837f19f4b663db0150b767de&c=9596943078008107503&mkt=fr-fr