W ciągu ostatnich kilku dni zauważono wiele wycieków ze źródła 2 dla CS:GO


Valve wydaje się zwiększać swoją aktywność wokół rzekomego portu Source 2 dla Counter-Strike według wielu detektywów CS: GO, takich jak Aquarius, Gabe Follower i innych.

Deweloperzy, którzy posiadają dogłębną wiedzę na temat gry, znaleźli i ujawnili wiele informacji wraz z dowodami, które łącznie wskazują na poważne prace nad rzekomą aktualizacją silnika gry Source 2.

Obejmuje to programistę CS:GO testującego Cobblestone w Source 2, innego programistę testującego port Source 2 z obecnej wersji CS:GO, a ostatnio jakiś kod związany z zauważeniem Source 2 wraz z ogromną aktualizacją Dota 2.

Wygląda na to, że Valve pracuje nad portem Source 2, o którym od dawna mówi się w CS:GO

To był ekscytujący tydzień dla członków społeczności CS:GO, ponieważ wiele przecieków związanych z potencjalną aktualizacją Source 2, kiedyś w przyszłości, zostało ujawnionych przez renomowanych przecieków, wraz z istotnymi dowodami w postaci zrzutów ekranu.

Zaczęło się od tego, że Aquarius dowiedział się na początku tego tygodnia, że ​​jeden z programistów załadował się „de_cbble_s2” która jest niczym innym jak wersją Source 2 ulubionej przez społeczność mapy Cobblestone.

Wydaje się to być zgodne z sześcioma innymi mapami CS:GO, które były testowane pod kątem portu Source 2 przez deweloperów na początku lipca.

Po tym nastąpił znacznie bardziej ekscytujący przeciek, gdy Gabe Follower dowiedział się, że programiści używali portu Source 2 z obecnej wersji CS:GO – 1.36.8.4 na App ID: 730, który jest publiczny.

Wszystko to było dziwne, ponieważ programiści mogli również użyć App ID: 710, który jest prywatny i gdyby był to test dla bieżącej wersji CS:GO, uruchomiliby – 1.38.4.0 zamiast wspomnianego powyżej.

Teraz, wraz z wydaniem ogromnej aktualizacji Dota 2, która wprowadziła najnowszy Battlepass do gry, odkryto również wiele kodu związanego z CS: GO, który wskazywał na wyciek Source 2.

W wątku Aquarius wyjaśnia to wszystko i stwierdza, że ​​kod zawierał głównie „protobufy”, które są używane do przekazywania informacji od użytkownika do gry, a następnie przesyłane do serwera.

Jednak tego typu kody zostały zmodyfikowane, odkąd pojawiły się po raz pierwszy w ramach aktualizacji Dota 2 4ten Czerwiec na początku tego roku, na podstawie którego Wodnik stwierdza, że „W sumie ta aktualizacja oznacza, że ​​wykonano pewną pracę dla CS:GO na Źródle 2.”

Niepewność związana z przeniesieniem CS:GO na silnik Source 2 jest tak wysoka, jak kiedykolwiek, ale przecieki zdecydowanie nabierają tempa i miejmy nadzieję, że społeczność w końcu otrzyma to, czego od dawna marzyła.



Źródło : https://afkgaming.com/csgo/news/multiple-source-2-leaks-spotted-for-csgo-over-the-last-few-days