Virtus.Pro: „W tej chwili gramy na 70 lub 65% naszych możliwości”


W tym tygodniu YEKINDAR i qikert z Virtus.Pro byli na tyle uprzejmi, że poświęcili trochę czasu, aby porozmawiać z nami o swojej dotychczasowej kampanii na IEM Winter, integracji FL1T z ich planem gry oraz problemie bariery językowej z prawdziwym pokazaniem ich osobowości świat.

Grady: Mieliście trochę czasu na zintegrowanie FL1T z zespołem, jak leci?

YEKINDAR: W końcu mieliśmy czas na trening do turnieju i chociaż nie zintegrowaliśmy w pełni FL1T, jesteśmy teraz na mocnym poziomie. Nie mamy żadnych słabych map i jesteśmy przygotowani do gry na każdej mapie. W tej chwili gramy na poziomie 70 lub 65% naszych możliwości z FL1T i możemy zrobić o wiele więcej, zwłaszcza w najbliższej przyszłości w nowym sezonie. Myślę, że na IEM Winter pokazujemy świetną grę.

Grady: Jaka jest największa zmiana, jaka zaszła w zespole?

YEKINDAR: Myślę, że ogólnie rzecz biorąc, to nie strategiczna część nas się zmieniła, ponieważ zamieniliśmy się pozycjami i wypróbowaliśmy nowe pozycje na różnych rolach z nowymi graczami. Kiedy zmieniasz pozycje, gracze grają różnymi pozycjami inaczej – kiedy mieliśmy SANJI, mieliśmy do tego bardziej pasywne podejście, ale kiedy gracze zmieniają pozycję, grając nową pozycję, znajdują nowy sposób na zagranie tej pozycji. Dlatego to się zmienia, ale ogólnie nasza rozgrywka jest taka sama jak w zespole.

Grady: Dostaliście się do czterech najlepszych zespołów tutaj. Wydaje się, że wszystkie zespoły mają inne problemy niż wy, czy to język, skład, itp. Czy uważacie się za faworytów w tej fazie play-off?

YEKINDAR: Czujemy się jak faworyci, ale oczywiście nie możemy zapomnieć, że wszystkie drużyny tutaj są silne, nawet jeśli mogą mieć problemy z zastępcami, bariery językowe, problemy z nowymi zawodnikami. Witalność może nawet czują się trochę lepiej, wiedzą, że to ich ostatni turniej i dają z siebie wszystko. Czujemy, że jesteśmy w stanie wygrać turniej, nie boimy się żadnej drużyny przeciwnej, którą będziemy mieć. Po prostu wierzymy, że jeśli nie będziemy ostrożni, możemy przegrać z którąkolwiek z tych drużyn, więc będziemy po prostu skoncentrowani i nie ma znaczenia, jaki jest problem po ich stronie.

Grady: Miałeś teraz sporo czasu od turnieju major, co zmieniłeś przychodząc do tego turnieju?

qikert: Nie powiedziałbym, że coś się zmieniło od czasu majora. Po prostu zaczęliśmy więcej ćwiczyć, więcej dyskutować i skupiać się na niektórych aspektach, na których trzeba się skupić. Myślę, że właśnie poprawiliśmy naszą grę zespołową i kilka rund – to wszystko.

Grady: A czy myślisz, że przybędziesz teraz do tego turnieju, kiedy jesteś lepszym zespołem niż na majorze?

qikert: Tak. Myślę, że bardzo się poprawiliśmy, ale to nie jest nasze maksimum, jak powiedział YEKINDAR. Myślę, że poprawiliśmy się o 20% po majorze

Josh: 2021 był naprawdę wielkim rokiem dla regionu WNP. Zastanawiałem się tylko, czy macie jakieś drużyny lub graczy, na których powinniśmy uważać w 2022 roku?

YEKINDAR: Myślę, że jedną z drużyn jest Entropiq, która pokazała swoje możliwości dopiero na V4 i major pod koniec tego roku. Jeśli nadal będą grać w ten sposób, mogą mieć przed sobą wspaniały rok. Nie sądzę, że są jacyś gracze, ale zobaczymy, którzy pojawią się w najbardziej nieoczekiwanych momentach. To naprawdę dobrzy gracze, pojawiają się i dopiero zaczynają dobrą passę, więc nie chcemy mówić nic na przyszłość.

Grady: CSGO to gra osobowości. Jest wiele gwiazd, które się tym zajmują z powodu tego, jak radzą sobie z mediami, a my mamy tu trochę bariery językowej, ponieważ większość graczy mówi tylko po rosyjsku. Jak to wpływa na zespół, że niektórzy z nich nie mogą pokazać światu swojej osobowości?

YEKINDAR: Tak, myślę, że jest problem bariery językowej. Cały mój zespół to szaleni gracze, szalone jednostki i naprawdę, naprawdę najjaśniejsze osobowości, ale z powodu bariery językowej ludzie o tym nie wiedzą. Myślę, że w przyszłości będzie można ich poznać, być może dzięki tłumaczeniom podczas wywiadów, tak jak zaczyna to robić ESL. To ważna część dla twojej postaci medialnej, ale skupiamy się na naszej grze i sukcesie, a nie na postaci medialnej.

Grady Prostytutka

Król Królestwa

Informatyk z pasją do esportu, zapasów i muzyki metalowej. Grady założył Esports Kingdom w 2017 roku między swoimi innymi projektami; Profesjonalny program radiowy o wrestlingu przez 7 lat, kanał na YouTube o grach i losowe materiały do ​​tworzenia stron internetowych.


Więcej od tego autora





Source : https://esportskingdom.gg/counter-strike/2021-12-virtuspro-interview-iemwinter2021