Toronto Ultra zdobywa tytuł własności roku OverActive Media Franczyza Call of Duty League™ wkracza na nowy grunt podczas sponsoringu marketing Awards w 2021 roku


TORONTO, 24 września 2021 r. (GLOBE NEWSWIRE) — Profesjonalna drużyna e-sportowa Call of Duty z Toronto Ultra, OverActive Media (TSXV:OAM) i jedyna franczyza Call of Duty League™ w Kanadzie, została uznana za własność roku podczas marketingu sponsorskiego Rada Kanady (SMCC) 2021 Sponsoring Marketing Awards (SMA). Nagroda jest pierwszą w historii SMCC przyznaną nieruchomości e-sportowej.

Toronto Ultra niedawno świętowało niesamowity sezon, zapewniając drugie miejsce podczas weekendu mistrzostw Call of Duty League. Są najszybciej rozwijającą się franczyzą Professional Sports w Kanadzie (od stycznia do września 2021 r.) z ponad 460 000 nowych obserwujących i 425% wzrostem rok do roku we wszystkich kanałach społecznościowych. W ciągu zaledwie dwóch sezonów Toronto Ultra stało się drugim najczęściej obserwowanym zespołem w Call of Duty League w mediach społecznościowych, a pierwszym w TikTok, wyprzedzając starsze marki e-sportowe.

„Uznanie przez SMCC tytułem Property of the Year jest ogromnym kamieniem milowym dla branży e-sportowej w Kanadzie” – powiedziała Alyson Walker, Chief Commercial Officer, OverActive Media. „Zespół zbiorowy osiągnął wyjątkowe wyniki w 2021 r., o czym świadczą wyniki sezonu, wzrost liczby widzów i wsparcie partnerów. Toronto Ultra zapewnia przekonujące studium przypadku znaczących możliwości sponsorowania, które docierają do nowych i zróżnicowanych odbiorców”.

Franczyza odnotowała znaczny wzrost od początku swojego inauguracyjnego sezonu w 2020 r., równolegle do Kanady, która znalazła się w pierwszej piątce największych rynków Call of Duty na świecie i odnotowała wzrost liczby fanów e-sportu (wzrost o 29% rok do roku)1. W tym roku Toronto Ultra ponad trzykrotnie powiększyło listę głównych partnerów marki, w tym takie nazwy jak CRAVE Meals, Jack Link’s, TD i Bud Light, pozycjonując się na drugim miejscu wśród wszystkich zespołów Call of Duty pod względem całkowitych przychodów z partnerstwa. Aby nadal nabierać rozmachu wokół Toronto Ultra, fanom Call of Duty przedstawiono szereg innowacyjnych aktywacji marki, w tym inauguracyjną wypłatę Warzone w wysokości 100 000 USD za Jack Link, wyjątkową współpracę w zakresie treści, wirtualne występy Universal Music oraz wirtualną serię domową prezentowaną przez Bell.

Rozpoczęte w 2000 roku w celu uznania doskonałości marketingowej sponsoringu, SMA stały się kamieniem węgielnym SMCC i oczekiwanym wydarzeniem w kanadyjskim kalendarzu marketingowym. SMA doceniają i nagradzają pracę nieruchomości, marek i agencji, które zmaksymalizowały zwrot z inwestycji w marketing sponsorski. Wcześniejsi zwycięzcy nagrody Property of the Year to Toronto Raptors, Team Canada (Kanadyjski Komitet Olimpijski), National Hockey League i Toronto FC.

_______________
1 Raport z badań Viventel „Fans on the Rise: The Esports Audience in Canada, 2020”.

Aby uzyskać więcej informacji prosimy o kontakt:

Leah Gaucher, dyrektor ds. PR i komunikacji, OverActive Media
(647) 924-2614
lgaucher@oam.gg

Babak Pedram, Relacje Inwestorskie, Virtus Advisory Group Inc.
(416) 995-8651
bpedram@virtusadvisory.com

O NADAKTYWNYCH MEDIACH

OverActive Media (TSXV:OAM) ma siedzibę w Toronto w prowincji Ontario, a działalność prowadzi w Madrycie w Hiszpanii i Berlinie w Niemczech. Zadaniem OverActive jest zbudowanie zintegrowanej globalnej firmy dostarczającej produkty sportowe, medialne i rozrywkowe dla dzisiejszego pokolenia fanów, skupiając się na e-sporcie, grach wideo, tworzeniu i dystrybucji treści, kulturze oraz wydarzeniach na żywo i online. OverActive jest właścicielem franczyz drużynowych w (i) Overwatch League, działającej jako Toronto Defiant, (ii) Call of Duty League, działającej jako Toronto Ultra, (iii) League of Legends European Championship („LEC”), działającej jako MAD Lions, (iv) Superliga, działająca jako MAD Lions Madrid oraz (v) Flashpoint, działająca jako MAD Lions Counter Strike:Global Offensive (liga franczyzowa prowadzona przez B Site Inc., firmę, w której OverActive posiada udział mniejszości), a także inne niestowarzyszone turnieje i ligi CS:GO. OverActive obsługuje również wydarzenia na żywo i online, działając jako OAM Live i utrzymuje aktywną obecność w mediach społecznościowych wśród swoich fanów i członków społeczności, prowadzi fankluby i inne działania związane z fanami, które zwiększają zasięg jej marek.

Ani TSXV, ani jego dostawca usług regulacyjnych (zgodnie z definicją tego terminu w polityce TSXV) nie ponoszą odpowiedzialności za adekwatność lub dokładność tego wydania.

CALL OF DUTY i logo CALL OF DUTY LEAGUE są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi Activision Publishing, Inc. w Stanach Zjednoczonych i/lub innych krajach. Nazwy drużyn CALL OF DUTY LEAGUE, logotypy i inne znaki handlowe należą do ich odpowiednich właścicieli.

Główne logo



Source : https://financialpost.com/globe-newswire/toronto-ultra-wins-property-of-the-year-overactive-medias-call-of-duty-league-franchise-breaks-new-ground-at-the-2021-sponsorship-marketing-awards