Anubis – Najlepsze linie dymu do wykorzystania
Anubis to jedna z trwalszych map do gry w Counter-Strike 2, która oferuje świetne doświadczenia. Mimo że wielu uważa, że jest to mapa skupiona po stronie Terrorystów, przeciwnicy mogą również stawić skuteczny opór, stosując odpowiednią grę zespołową i agresywną kontrolę mapy. Aby stać się lepszym w grze na Anubis, warto nauczyć się różnych linii dymów, ponieważ mogą one być niezwykle wartościowe podczas zobowiązania się do zajmowania lub odzyskiwania terenu. Oto kilka najlepszych linii dymu zastosowanych na mapie Anubis w grze Counter-Strike 2.
8. Dym w środkowej części mapy
Kontrterrorysta
Blokowanie widzenia terrorystów, którzy próbują walczyć w środkowej części
Kontrterrorystom zazwyczaj brakuje linii dymów, chociaż jednym z cennych dymów, jakie powinni mieć w swoim arsenale, jest dym na środku mapy. Jest to konkretna pozycja, w której terroryści starają się wygrywać pierwsze starcia, a można zakryć pole, by tego uniknąć.
7. Dym łącznika na terenie A
Terrorysta
Zablokowanie widoku Kontrterrorystów, którzy próbują wrócić na teren A
Dym łącznika jest jednym z elementów, który będzie niezmiernie wykorzystywany podczas zajmowania terenu A na mapie Anubis w grze Counter-Strike 2. Rzucenie tego dymu spowoduje blokadę rotacji z łącznika, a przeciwnicy trzymający środek mapy lub rotujący z B będą musieli poczekać na to, aż się rozejmie lub przejść przez niego.
6. Dym nad wieżą na terenie A
Terrorysta
Zablokowanie widoku Kontrterrorystów, którzy znajdują się w miejscu niedostępnym dla graczy przeciwnych
Kolejnym znaczącym dymem do zajęcia terenu A będzie ten dla wieży. Kiedy raz to zrobisz, możesz rzucać światłomioty i wejść na teren, by wziąć udział w starciach.
5. Dym w okolicy góry
Terrorysta
Zablokowanie widoku Kontrterrorystów rotujących z tuneli i jednocześnie utrudnienie graczom na wieży wejścia do akcji
Dym w okolicy gory musi być połączony z dymami nad wieżą i łącznikiem, by kompletnie oddzielić walki na terenie A. Dym ten zablokuje przeciwnikom rotującym z tuneli, zmuszając ich do czekania. Dodatkowo uniemożliwi graczom strzał przeciwników utrzymujących wieżę.
4. Dym w środkowym łączniku
Terrorysta
Zablokowanie widoku Kontrterrorystów wyglądających z środkowego łącznika / B łącznika
Wczesny dym, który jest dość korzystny, jest przeznaczony dla środkowego łącznika, zwany również B łącznikiem. Możesz rzucać ten dym, aby w bezpieczny sposób przekroczyć do łodzi i dotrzeć na teren A. To dodatkowo powstrzyma agresję, którą mogą okazać CT na początku rundy.
3. Dym pałacu
Terrorysta
Zablokowanie widoku Kontrterrorystów wyglądających lub rotująć z pałacu
Kiedy próbujesz iść na teren B na mapie Anubis w grze Counter-Strike 2, musisz oczyścić wiele pozycji. Zatem zasłonięcie miejsc, takich jak pałac, będzie odpowiednim ruchem, ponieważ będziesz musiał martwić się o mniej pozycji do przejrzenia. Dodatkowo blokuje to szybkie rotacje z środka.
2. Dym ulic
Terrorysta
Zablokowanie widoku Kontrterrorystów wyglądających lub rotujących ze ulic i jaskini
W dodatku do dymu z pałacu, warto użyć dym ulic, aby nie musieć martwić się o snajpera trzymającego długi korytarz po wejściu na teren B. Możesz również rzucić koktajl Mołotowa dla ninja i przejąć całkowitą kontrolę, pokonując Kontrterrorystę grającego wewnętrznie na terenie.
1. Dym łącznika na terenie B
Terrorysta
Zablokowanie widoku Kontrterrorystów trzymających B ze łącznika
Łącznik jest pozycją, gdzie możesz prawie na pewno znaleźć gracza Kontrterrorysty, a zasłonięcie go będzie konieczne, jeśli stawiasz wszystko na atak terenu B. Ten dym sprawi, że przeciwnicy trzymający łącznik będą zaniepokojeni, ponieważ muszą również być świadomi potencjalnego podszeptu z wód.
Źródło : www.thegamer.com