Sprzedawanie łupów z gier staje się zajęciem wartym milion dolarów


W dzisiejszej gospodarce ludzie zawsze szukają pobocznych zajęć. Mogą być szybkim i łatwym sposobem na uzupełnienie głównego dochodu, a jeśli się uda, zastąpić go.

Wygląda na to, że nowy staje się coraz bardziej lukratywny: sprzedaż przedmiotów w grze.

Sprzedaż przedmiotów w grze nie jest nową koncepcją, ale staje się coraz bardziej popularna wraz z ciągłym przyjmowaniem technologii opartej na łańcuchu bloków i posiadaniem cyfrowych przedmiotów kolekcjonerskich. Jeszcze przed blockchainem handel przedmiotami w grach był popularny w niektórych zakątkach internetu.

Bądź na bieżąco z najlepszymi inwestycjami startupów, zapisz się do biuletynu Benzinga Startup Investing & Equity Crowdfunding

Na przykład Team Fortress 2 przez pewien czas miał lukratywny, wielomilionowy rynek handlu kapeluszami w grze. Inne gry, takie jak Counter-Strike Global Offensive, nadal mają duże rynki handlowe dla przedmiotów w grze. Ale były to dość ograniczone gry oparte na Steamie.

Technologia Blockchain była trochę mieszana, zwłaszcza ostatnio. Brak regulacji skutecznie spowodował, że przestrzeń jest wolna dla wszystkich, ale zbywalność zasobów cyfrowych jest czymś, na co ludzie wydają się być otwarci, niezależnie od tego, czy jest to blockchain, czy nie.

Odwróć grę jest wiodącym rynkiem kupna i sprzedaży zasobów cyfrowych w dziesiątkach gier, blockchain lub nie. Gameflip niedawno uruchomił kampanię finansowania społecznościowego, dzięki czemu każdy może zainwestować w ten start-up na rynku gier przez ograniczony czas. W ramach kampanii firma Gameflip ogłosiła, że ​​jej bestseller sprzedał w witrynie produkty do gier o wartości 1,6 miliona dolarów.

Najwyższa w historii sprzedaż Gameflip wyniosła 10 000 $ za jeden przedmiot.

Podczas gdy niektóre przedmioty oparte na łańcuchu bloków były wcześniej sprzedawane za miliony, wiele z tych cen było prawdopodobnie wynikiem spekulacji. Chociaż jest mało prawdopodobne, aby przez jakiś czas ponownie osiągnięto ten poziom absurdu, w przestrzeni kosmicznej nadal codziennie obraca się dziesiątkami milionów dolarów wolumenu. Miejsca takie jak rynek Steams zarabiają nawet 1 milion dolarów dziennie, a Gameflip zarabia ponad 100 000 dolarów w niektóre dni.

Zobacz więcej na temat inwestowania w start-upy od Benzinga.

Nie przegap powiadomień o Twoich akcjach w czasie rzeczywistym – dołącz do Benzinga Pro za darmo! Wypróbuj narzędzie, które pomoże Ci inwestować mądrzej, szybciej i lepiej.

© 2022 Benzinga.com. Benzinga nie udziela porad inwestycyjnych. Wszelkie prawa zastrzeżone.



Źródło : https://finance.yahoo.com/news/selling-gaming-loot-becoming-million-203545697.html