Para nawiązała współpracę w 2022 roku, kiedy imię Grayhound zostało zmienione na GRAYHOUND.Rywalizacja ponieważ zespół CS:GO odchodził od nieistniejącego Zakonu. W najnowszym dodatku do partnerstwa para będzie pracować razem nad nową zawartością.
Ekspansja na Australię
Oprócz wspólnych treści publikowanych z brandingiem Rivalry, nowe parametry partnerstwa obejmują logo Rivalry na oficjalnych koszulkach drużyny, a także dodatkowe możliwości brandingu cyfrowego, w tym mediów społecznościowych. Dodatkowo para będzie organizować wydarzenia osobiste i online, podczas których fani będą mogli spotkać swoich ulubionych graczy CS:GO.
„Nasza współpraca z Grayhound rozpoczyna się wraz z jedną z najbardziej znanych lig Counter-Strike na świecie” – powiedział Cathy Stapleton – Dyrektor marketingu Rivalry w Australii, komentując wiadomości. Jednak jeśli chodzi o Rivalry, jest to znak, że firma koncentruje się na rynku australijskim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.
CS:GO to jeden z najczęściej obstawianych e-sportów w kraju, a mybettingsites.com nazywa go „największym australijskim rynkiem zakładów na e-sport”. Co więcej, sama Stapleton powiedziała, że rynek australijski jest kluczową publicznością dla bukmachera e-sportowego. Tak więc, biorąc pod uwagę, że jedno z największych wydarzeń CS:GO jest w pełnym rozkwicie i przy owocnym rynku, czas nie mógł być lepszy.
Drużyna przygotowuje się do meczu OONATION po wczorajszej porażce z Team Vitality 0-2. OONATION również przegrał 2-0 z OG, które w meczu przed „Hounds” zmierzy się z Team Vitality. Playoffy odbędą się od 21 do 26 marca, a DreamHack Melbourne jest tuż za rogiem, zaczynając w ostatnich dniach kwietnia na Rod Laver Arena w Melbourne i Olympic Parks.
Rywalizacja spodziewa się wielkich rzeczy w 2023 roku
Ekspansja była dominującym trendem w Rivalry w tym roku, a zakłady e-sportowe jako całość były integralną częścią tego postępu. Firma z Toronto jasno stwierdziła, że postrzega zakłady e-sportowe jako bardzo ważny czynnik rozwoju branży. W zeszłym roku opublikowała swój raport 2022 Rivalry Wrapped, w którym przedstawił główny czynnik wzrostu – zaangażowanie.
Oczywiście zakłady są bardzo dobrym narzędziem do zwiększania zaangażowania, więc jest to naturalnie kluczowa część wysiłków wszystkich w zwiększaniu zaangażowania. Duże turnieje i wydarzenia są również kluczowymi czynnikami napędowymi. Ponadto Counter-Strike został uznany za jedną z trzech najlepszych gier e-sportowych wśród aktywnych graczy, a dwie pozostałe to Dota 2 I Liga Legend.
Tak więc ekspansja na już dobrze rozwinięty rynek australijski, na którym zakłady Counter-Strike mają ugruntowaną pozycję, doskonale wpisuje się w plany firmy, aby rok 2023 był rokiem rekordowych osiągnięć. Pasuje to również do koncentracji firmy na e-sporcie w skali globalnej, nie tylko w Australii, która sama w sobie jest po prostu częścią jej trajektorii wzrostu na nowy rok podatkowy.
Źródło : https://www.gamblingnews.com/news/rivalry-extends-grayhound-partnership-in-australian-market/