Ruch Titanfall sprawia, że ​​przyszłość modowania w Team Fortress 2 wygląda ekscytująco


Imponujący film pokazujący ruch i mechy Titanfall 2 w Team Fortress 2 sprawia, że ​​jestem bardzo podekscytowany przyszłością modów w strzelance wieloosobowej Valve. Valve testuje obecnie nowe rozszerzone funkcje modowania w TF2, pozwalając modderom grać z funkcją VScript obsługiwaną przez gry, w tym Counter-Strike: Global Offensive i Left 4 Dead 2. Chociaż nie jest jeszcze jasne, co się stanie, wideo sprawdzające koncepcję miażdżenie w bieganiu po ścianach, świszczące haki i sterowane mechy sugerują ogromny potencjał. Przyjdź oglądać!

W weekend Valve uruchomiło publiczną gałąź beta testów Team Fortress 2 z obsługą VScript. Po raz pierwszy wprowadzony w L4D2, VScript pozwala modderom bawić się wnętrznościami gry na nowe i ekscytujące sposoby za pomocą języka skryptowego.

To jest błyszczące i wciąż nowe w TF2, nie mamy wielu konkretnych przykładów tego, co mogą zrobić modderzy. Ale jedną rzeczą, którą mamy, jest bardzo efektowne wideo odtwarzające fragmenty Titanfall 2 w drugim TF2:

Ten modding jest dziełem Sarexicusa, który wyjaśnił w: wątek na Twitterze że „planowali wrzucić tutaj moją pracę”, ale zostali „pobici do szpiku kości” przez ten drugi głośnik wysokotonowy. Więc po drugiej stronie wątku Sarexicus wyjaśnia więcej tego, co tutaj widzimy.

„Większość” wallrunningu została zaadaptowana ze skryptu stworzonego przez ZooL Smith dla CS: GO, zmodyfikowanego dla TF2 i dającego każdej klasie podwójny skok. Hak grapplingowy rozszerza „bardzo sztywny system grapplingowy” TF2 z trybu Mannpower z „przyspieszeniem (poprzez cvar) + wpływowym pędem opartym na wektorze wyglądu gracza”. Sarexicus mówi: „Użycie tego wydaje się o wiele przyjemniejsze, ale tak naprawdę nie pokazywałem tego tutaj ze względu na czas”.

Jeśli chodzi o spadający Tytan, Sarexicus mówi, że „cała konfiguracja upadku jest w rzeczywistości wykonana za pomocą logiki mapy, a nie VScript, przy użyciu istniejących efektów cząsteczkowych i dźwięków, aby uzyskać wygląd”. Ale VScript pojawia się „kiedy dostaję *do* tytana, co daje mi kilka oddzielnych ustawień i atrybutów (w tym zmianę mojego modelu na Robot Soldier’s, chociaż tego nie widzisz).”

Sarexicus też nie jest jeszcze skończony:

Jak widać na dowodach koncepcji, jest to całkiem fajne. Jestem podekscytowany widząc, co jeszcze może być możliwe, ponieważ Valve pozwala modderom bawić się głębiej w bebechach TF2. Może minąć trochę czasu, zanim naprawdę fajne rzeczy staną się powszechne (obsługa VScript jest wciąż w fazie beta, na początek), ale do diabła, TF2 ma 15 lat i wciąż się kręci — po co się śpieszyć?

Dobrze widzieć, jak Valve dodaje tak przydatną funkcję do Team Fortress 2. Przez lata zaniedbywali grę, pozwalając, by została opanowana przez oszustów, rasistów, spamerów, boty i oszukujące rasistowskie spamboty. Zaczęli go aktualizować za pomocą wielu godnych uwagi łatek po kampanii fanów. Pozwalanie modderom na samodzielne dodawanie i modyfikowanie większej liczby rzeczy to sprytny sposób na ożywienie gry.





Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=636d513dda44491798e59f897792899c&url=https%3A%2F%2Fwww.rockpapershotgun.com%2Ftitanfall-movement-makes-the-future-of-team-fortress-2-modding-look-exciting&c=14017756270896573938&mkt=fr-fr