Pytania i odpowiedzi z dyrektorem University Esports Jeffem Kuhn


Jako doktorant na Ohio University dr Jeffrey Kuhn prowadził badania nad uczeniem się opartym na grach, co doprowadziło do zainteresowania rozwijającą się branżą e-sportową.

W 2017 roku przedstawił ideę zespołu i obiektu esportowego w ramach programu Akademickiego Akceleratora Innowacji. Współpracując z trzema studentami, którzy budowali uniwersytecki klub e-sportowy, Kuhn otrzymał wsparcie, którego potrzebował, aby założyć zespół i rozpocząć pracę nad obiektem. Zespół OHIO Esports od tego czasu dołączył do Konferencji Kolegialnej Esports Konferencji Mid-American (MAC) i rywalizuje w cotygodniowych rozgrywkach z innymi uniwersytetami. Kuhn został mianowany dyrektorem ds. e-sportu w lipcu 2021 r. Placówka e-sportowa Uniwersytetu zostanie otwarta w Scripps Hall jeszcze w tym roku.

Q: Jakie są twoje najważniejsze priorytety dotyczące e-sportu na uniwersytecie?

A: Chcę zmierzyć się z jednym z największych wyzwań związanych z e-sportem. AP donosi, że 80% stypendiów e-sportowych trafia do mężczyzn, a to po prostu fatalne. Więc pracuję z Centrum Kobiet w tym semestrze, aby dotrzeć do studentów na całym uniwersytecie i dowiedzieć się, co ich wprowadzi w przestrzeń. Upewnimy się, że wszyscy wiedzą, że mogą wejść do przestrzeni e-sportowej. Wszyscy są mile widziani. Mamy wielu ludzi, którzy mówią, że nie jestem zbyt dobry w grach. To nie ma znaczenia, po prostu wejdź i graj. Im więcej to zrobimy, tym bardziej zobaczymy, jak wszyscy angażują się w społeczność i, miejmy nadzieję, chcą rywalizować w e-sporcie. I zamierzamy zmienić te 80% statystyki. Kimkolwiek jesteś, cokolwiek robisz, wejdź, spędź czas, baw się dobrze. Chodź zagrać.

Q: Jak opisałbyś e-sport komuś, kto nie zna tej koncepcji?

A: Esports to gry wideo do celów konkurencyjnych. Możemy usiąść i zagrać razem w Mario Kart, ale jak tylko zaczniemy mówić: „Jeśli wygram trzy gry na pięć, pójdę rywalizować z inną osobą i będziemy kontynuować, aż pojawi się mistrz”. to jest e-sport. Lubię mówić, że ma to więcej wspólnego z jazdą samochodem wyścigowym niż, być może, piłką nożną. Chodzi o to, aby móc siedzieć z ciągłą koncentracją w stresującym środowisku i być najlepszym w rywalizacji. Poza tym jest to bardzo podobne do tradycyjnej lekkoatletyki, gdzie mamy spikerów, mamy organizatorów wydarzeń. To branża warta 2 miliardy dolarów, skupiona wokół idei konkurencyjnego grania w gry wideo.

Q: Jak ktoś mógłby oglądać mecz e-sportowy?

A: Istnieje kilka różnych sposobów. Jeśli wiesz, że odbywa się lokalny turniej, zawsze możesz wziąć udział w turnieju. Wielkie wydarzenia, takie jak mistrzostwa Call of Duty lub mistrzostwa Counter-Strike, wypełnią miejsca takie jak Nationwide Arena w Columbus w stanie Ohio. Ale możesz też po prostu wskoczyć na strony takie jak Twitch.tv lub YouTube i oglądać mecze. Nawet ESPN obecnie transmituje turnieje e-sportowe. Rzeczy takie jak mistrzostwa Dota 2 lub mistrzostwa League of Legends są transmitowane w głównych sieciach. Overwatch League jest w telewizji w godzinach największej oglądalności.

Q: W jakie gry gra nasza drużyna e-sportowa?

A: Jesteśmy częścią konferencji Esports Collegiate Conference, która jest afiliowaną konferencją e-sportową MAC. Jesienią gramy w Rocket League i Valorant, a wiosną gramy w Overwatch i League of Legends. Ale jeśli mamy wystarczająco dużo uczniów, którzy są zainteresowani rywalizacją w grze, istnieje wiele konferencji lub turniejów w całym kraju, do których możemy dołączyć. Mamy też zespoły grające w gry takie jak Counter-Strike, a nawet FIFA. Smash Brothers to kolejny popularny.

Q: Jak nowy obiekt e-sportowy zmieni wrażenia graczy?

A: Po pierwsze, łączy nas wszystkich. Kiedy nasi uczniowie konkurują teraz, rywalizują w akademikach lub salach lekcyjnych. Ten nowy obiekt utrwali społeczność w fizycznej przestrzeni. Będziemy mieć miejsca dla widzów, gdzie uczniowie będą mogli wejść, usiąść i popatrzeć. Nie będą musieli tylko oglądać na Twitchu.

Q: Jakie korzyści przyniesie to uczniom lub członkom społeczności, którzy interesują się grami?

A: Jeśli lubisz muzykę, na terenie kampusu jest miejsce, do którego możesz się udać. Jeśli lubisz filmy, książki, teatr, są miejsca, w których możesz się spotkać z tą społecznością. I chociaż gry wideo są dominującym przemysłem medialnym, nie mamy tej wspólnej przestrzeni dla ludzi. Dla nas to właśnie zapewni obiekt e-sportowy. Jeśli kochasz gry, kimkolwiek jesteś, jakkolwiek grasz, dołącz do nas. Wejdź w tę przestrzeń. Baw się z większą społecznością graczy na kampusie.

Q: Czy jest coś, o czym powinni wiedzieć nowi widzowie podczas gry e-sportowej?

A: Jeśli jest duży wynik, to jest to jak mecz piłki nożnej, w którym wszyscy wiwatują. Ale zazwyczaj jest dość cicho, gdy rywalizują. To bardzo stresujące środowisko, które wymaga dużo skupienia, więc rozpraszanie uwagi nie jest tym, czego chcemy. Ale jeśli nigdy nie byłeś na imprezie e-sportowej, po prostu przyjdź i się zorientujesz. Ludzie są przyjaźni i pokażą ci, co robić.

Q: Co odróżnia doświadczenie e-sportowe OHIO od innych instytucji?

A: Łączymy e-sport z ofertami akademickimi, takimi jak specjalizacja VR i tworzenie gier oraz certyfikat e-sportowy. Certyfikat e-sportowy pozwala organizować wydarzenia, transmitować, tworzyć gry i zgłębiać biznesowe tematy e-sportowe. Jeśli masz to hobby i chcesz spojrzeć na nie z perspektywy kariery, możemy Ci w tym pomóc. Poza tym wiele z naszej przestrzeni e-sportowej będzie miało charakter praktyczny. Studenci będą reżyserować. Studenci będą produkować. Uczniowie będą grać w te gry. To w dużej mierze doświadczenie kierowane przez studentów. Mamy też jeden z największych klubów e-sportowych w stanie Ohio i prawdopodobnie w dużej części kraju. Nasza kultura gier na tym kampusie jest już bardzo silna.

Q: Czy drużyny e-sportowe mają trenerów?

A: Robią. Mają trenerów. Są ustalone czasy ćwiczeń, są wymagania GPA, są wymagania dotyczące zdrowia i sprawności. Wszystkie te rzeczy, których można oczekiwać od tradycyjnego programu lekkoatletycznego, e-sport również je oferuje.

Q: Co sprawia, że ​​jest świetnym sportowcem e-sportowym?

A: Jedną rzeczą, którą zawsze lubię cytować, jest gra o nazwie StarCraft, która istnieje od 20 lat. Aby zostać arcymistrzem w StarCraft, musisz być w stanie wykonać 500-600 akcji na minutę na myszy i klawiaturze. To ma być na najwyższym poziomie, więc musisz być w stanie szybko się poruszać. To szybkokurczliwa pamięć mięśniowa, to umiejętność szybkiego myślenia i podejmowania decyzji w locie. I spójrz na to, co nazywa się „metą” gry: jaka jest wielka strategia, która kieruje decyzjami większości graczy? I działaj zgodnie z tym — zmień to i zaimplementuj i zareaguj na gracza dokonującego tych samych wyborów przeciwko tobie. To te szybkokurczliwe mięśnie, szybkie myślenie i zdolność do działania w szybko zmieniających się okolicznościach. To czyni dobrego gracza.

Q: Jak trenują sportowcy e-sportowi, poza graniem w grę?

A: Jest wideo na żądanie, oglądanie twojej gry, sprawdzanie twoich wyników, oglądanie rozgrywki innych ludzi. Wielu graczy wejdzie na Twitcha, aby oglądać najlepszych graczy i zobaczyć, jak grają i robią notatki, tak jakbyś oglądał kogoś grającego w golfa w telewizji i patrzył na jego swing. Wielu graczy wskoczy również do poczekalni gier i zagra z innymi graczami, nawet poza treningiem.

Q: Jaka kondycja fizyczna pomaga sportowcom e-sportowym?

A: Jest dużo. Współpracujemy z Cleveland Clinic, aby poznać niektóre z tych medycznych elementów zdrowia i sprawności. Słynny gracz e-sportu, ZooMaa, który gra w Call of Duty, przeszedł na emeryturę w wieku 25 lat, ponieważ jego kciuki już tego nie wytrzymują – e-sport może mieć wiek emerytalny podobny do gimnastyki, gdzie nie ma szybkości, refleksu i stawów nie więcej. To także po prostu siedzenie na krześle przez tak długi czas, dlatego robię tę analogię do jazdy samochodem wyścigowym. Dla sportowców bardzo ważne jest uprawianie jogi lub gimnastyki i posiadanie komponentu cardio. Ponadto, zwracając uwagę szerszego uniwersytetu na e-sport, możemy skierować więcej badań na te problemy dotyczące zdrowia graczy.

Q: Jakie są ogólne korzyści z grania?

A: Jedną z prawdziwych korzyści płynących z grania, jeśli zapytasz graczy, co im się w niej podoba, jest to, że jest to bardzo towarzyskie doświadczenie. Daje ludziom coś do związania i pozwala im komunikować się we wspólnym doświadczeniu, a następnie kontynuować rozmowę później. Jeśli znasz kogoś, kto gra w tę grę, możesz zapytać: „Co myślisz o tej aktualizacji? Co myślisz o tej postaci? I daje ci ten punkt styku w sposób, który może nieustannie ewoluować w sposób, w jaki niekoniecznie musi to robić muzyka lub filmy. Nasz program daje uczniom miejsce, w którym mogą przyjść i zaprzyjaźnić się dzięki wspólnemu zamiłowaniu do gier, a także dzięki wspólnemu graniu, wypróbowaniu różnych gier i otrzymywaniu od nich rekomendacji na temat tego, w co grać, kontynuują tę przyjaźń.



Source : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=FB963EC2BACA490AAA40854291E90CCB&url=https%3A%2F%2Fwww.ohio.edu%2Fnews%2F2021%2F09%2Fqa-university-esports-director-jeff-kuhn&c=2701130129011385602&mkt=fr-fr