Pro player dzieli się życzeniami świątecznymi dotyczącymi zmian w CS2

Counter-Strike 2 nie jest tak dobry, jak mógłby być. W pewnych obszarach gra brakuje funkcji i polerowania, które znaliśmy z CS:GO. Ostatnio społeczność zawodowych graczy przekazała swoją opinię Valve, próbując poprawić grę i przygotować ją do pierwszego Majora w marcu. Głównym problemem jest lista życzeń gracza „floppy” Kemery. Oto te rzeczy, które muszą zostać poprawione…

Floppy przedstawił swoją listę wymagań na Twitterze. Oto, co na niej jest:

Ability to hold angles (especially online)

Peeker’s advantage jest głównym problemem w Counter-Strike 2. Pojęcie to opisuje problemy związane z korzystaniem z kątów i próbą wygrania pojedynku w oparciu o reakcję gracza obronnego. Z powodu obsługi opóźnienia gry, staje się to coraz trudniejsze.

Okazuje się, że nowa gra ma problemy z konsystencją w mechanice strzelania. Występujące niedokładności mogą być spowodowane sposobem, w jaki wyświetlane są modele przeciwnika i hitbox, co prowadzi do błędów, które powinny trafić.

Sv_jump_spam_penalty_time

Od niepamiętnych czasów Counter-Strike to gra, w której gracze mogą manipulować swoimi ustawieniami za pomocą konsoli. Te opcje są bardzo ograniczone dla CS2, co zmienia sposób działania ruchów.

Konkretne zmartwienie związane z czasem kary za nadużycie skoku to ograniczenie, które gra narzuca graczowi po rozpoznaniu komendy skoku. Wartość sugerowana przez floppy pomoże serwerom 128 tick smooth out the bhop experience.

Ability to run boost and boost on teammates without bugging out

Runboosts w Counter-Strike to praktyka, w której gracz skacze na głowę kolegi, aby zwiększyć jego prędkość na starcie dla różnych celów. Obecnie działają one zdecydowanie inaczej niż dawniej. Regularne przejęcia, w których pozwala się drużynie skakać na głowę, by pozwolić im spojrzeć za ściany lub dostać się na określone miejsca, są również niekonsekwentne, powodując różne problemy zarówno dla boosterów, jak i boosted.

Cl_bob_lower_amt

To ustawienie redukuje ilość, jaką broń będzie się poruszać podczas ruchu gracza. W przeszłości gracze mogli zmieniać ustawienie, aby praktycznie wyeliminować cały ruch broni. To nie zmienia sposobu strzelania z broni.

Decreased bomb radius

Z CS2 Valve zwiększył promień wybuchu bomby i obrażenia na niektórych, ale nie na wszystkich mapach. Biorąc pod uwagę, jak celowe wydają się te zmiany, wydaje się, że deweloperzy aktywnie zastanowili się, jak duże chcieliby, aby one były dla każdej mapy i jaki rodzaj rozgrywki chcieli ułatwić. To jedna z tych zmian, które nie są raczej naprawami błędów

Making noise in water from strafing small distances fix

Na kilku mapach, takich jak Overpass, kałuże wody były powodem frustracji dla graczy usiłujących przez nie przeniknąć. Kiedy gracz powinien być cichy, woda czasami wydaje dźwięki, które zdradzają, że ktoś przez nią przechodzi.

Both the improved anti-cheat and demo viewer are self-explanatory problems that have been plaguing the game. Over the past couple of months, several players have shared their concerns. With just over three months left until the start of PGL Copenhagen, Valve has its work cut out for it to get the game into a more competitive state.

Źródło : www.ggrecon.com