Potencjał Steam Clips: Podnoszenie poziomu udostępniania i doświadczenia społeczności na platformie Valve

Nadchodząca funkcja Steam Clips w Counter-Strike 2 budzi duże zainteresowanie

W ostatniej, drobnej aktualizacji popularnej gry taktycznej Counter-Strike 2, uważni gracze i analitycy odkryli linie kodu wskazujące na nadchodzącą nową funkcję, która jest rozwijana dla platformy Steam. Ta nowa funkcjonalność pozwoliłaby graczom Counter-Strike 2 łatwiej rejestrować i udostępniać klipy z rozgrywki bezpośrednio przez klienta Steam. Odkrycie zostało dokonane na Twitterze przez prominentnego analityka i twórcę treści Thour, który podzielił się fragmentami kodu znalezionymi w plikach gry. Obejmują one odniesienia takie jak „CLIPS (start frame, end frame, event ticks)”, „ui_render_task_clips_label” i „ui_render_task_generate_clips” – co sugeruje, że Valve aktywnie pracuje nad zintegrowanym systemem udostępniania klipów do Counter-Strike 2 i szerszej platformy Steam. Jeśli zostanie zaimplementowany, ta nowa funkcja Steam mogłaby znacząco usprawnić doświadczenie graczy Counter-Strike 2. Obecnie udostępnianie najważniejszych momentów z rozgrywki często wymaga użycia oprogramowania do nagrywania zewnętrznego i przesyłania na zewnętrzne platformy takie jak YouTube czy Twitch. Włączenie tej funkcji bezpośrednio do klienta Steam usprawniłoby proces tworzenia i udostępniania treści dla graczy Counter-Strike.

Potencjał Steam Clips: Podnoszenie doświadczenia społecznościowego i udostępniania na platformie Valve

Odkrycie interesujących fragmentów kodu w aktualizacji Counter-Strike 2 spotkało się z ogromnym zainteresowaniem społeczności graczy, którzy entuzjastycznie oczekują nowej funkcji społecznościowej dla platformy Steam. Te linie kodu zdają się wskazywać na integrację dedykowanego systemu „Steam Clips” pozwalającego graczom na łatwe rejestrowanie, edycję i udostępnianie najciekawszych momentów z gry bezpośrednio poprzez klienta Steam. To mogłoby być przełomowe wydarzenie, ponieważ znacznie rozszerzyłoby możliwości społecznościowe i budowania społeczności w ekosystemie Steam. Zamiast polegać na zewnętrznych narzędziach do nagrywania i platformach do hostingu wideo, gracze mogliby bardziej efektywnie pokazywać swoje niesamowite momenty w grze, najśmieszniejsze wpadki i ciężko zdobyte osiągnięcia swoim znajomym, innym graczom i szerszej społeczności graczy. Jak stwierdził analityk i twórca treści Thour, gdy po raz pierwszy ujawnił te odniesienia kodu na Twitterze, integracja takiego systemu udostępniania klipów mogłaby otworzyć nowe możliwości dla społeczności Counter-Strike 2 i nie tylko.

Źródło : www.bing.com