Potencjał Steam Clips: Podnoszenie Doświadczenia Społecznościowego na Platformie Valve

Dodatek do popularnej gry taktycznej Counter-Strike 2 zawiera wskazówki dotyczące nowej funkcji rozwijanej dla platformy Steam. Ta nowa funkcjonalność pozwoli graczom Counter-Strike 2 łatwiej przechwytywać i udostępniać klipy z rozgrywki bezpośrednio za pośrednictwem klienta Steam. Odkrycie to zostało dokonane na Twitterze przez prominentnego analityka i twórcę treści Thour, który udostępnił fragmenty kodu znalezione w plikach gry. Obejmują one odniesienia takie jak „KLIPY (ramka początkowa, ramka końcowa, tiki wydarzeń)”, „ui_render_task_clips_label” i „ui_render_task_generate_clips” – wszystkie sugerują, że Valve aktywnie pracuje nad integracją dedykowanego systemu udostępniania klipów do Counter-Strike 2 i platformy Steam jako całości. Jeśli wdrożona, ta nowa funkcja Steam może znacząco poprawić doświadczenie gracza dla fanów Counter-Strike 2. Obecnie dzielenie się najważniejszymi momentami gry często wymaga użycia oprogramowania do nagrywania firm trzecich i udostępniania na zewnętrznych platformach, takich jak YouTube czy Twitch. Włączenie tej możliwości bezpośrednio do klienta Steam usprawniłoby proces tworzenia i udostępniania treści dla graczy Counter-Strike.

Potencjał klipów Steam: Podniesienie wyjątkowego doświadczenia społecznościowego na platformie Valve

Odkrycie interesujących fragmentów kodu w aktualizacji Counter-Strike 2 sprawiło, że społeczność graczy jest podekscytowana z powodu potencjalnej nowej funkcji społecznościowej, która ma trafić na platformę Steam. Te linie kodu wydają się wskazywać na integrację dedykowanego systemu „Klipy Steam”, który pozwoliłby graczom bezproblemowo przechwytywać, edytować i udostępniać najważniejsze momenty z rozgrywki bezpośrednio za pośrednictwem klienta Steam. Nadszedł czas na potencjalną nową funkcję, ponieważ znacznie rozszerzyłaby możliwości społecznościowe i budowanie społeczności w ekosystemie Steam. Zamiast polegać na zewnętrznych narzędziach do nagrywania i platformach do hostowania wideo, gracze mogliby łatwiej pokazać swoje epickie momenty w grze, najzabawniejsze wpadki i ciężko wywalczonych osiągnięć przyjaciołom, innym graczom i szerszej publiczności graczy. Analityk i twórca treści Thour zauważył, kiedy po raz pierwszy ujawnił te odniesienia kodu na Twitterze, że integracja takiego systemu udostępniania klipów mogłaby otworzyć wiele nowych możliwości dla społeczności Counter-Strike 2 i poza nią.

Źródło : www.bing.com