Poprawki Anubisa, Antyczne zmiany w aktualizacji CS:GO


Valve wydało w piątek nową aktualizację do CS:GO, głównie dostosowując układ Ancienta i rozwiązując różne problemy, które zostały zauważone na nowej mapie, Anubis, w pierwszym miesiącu po jej dodaniu do puli map Active Duty.

Miejsce bombardowania B na Ancient zostało otwarte z powodu kompresji dwóch bloków po obu stronach. To stworzyło nowy kąt na całej długości od linii do rampy (patrz obrazek poniżej) i sprawiło, że schowek w tym miejscu stał się płytszy, co zasadniczo pozbawiło graczy możliwości ukrywania się tam.

Nowe spojrzenie na Ancient B zostało otwarte

Kabina w tym samym miejscu jest teraz płytsza

Promień miejsca wybuchu na Ancient został zwiększony o 150 jednostek w ramach podobnej zmiany jak w czerwcowej aktualizacji Inferno, a punkt odrodzenia CT został cofnięty, aby opóźnić obronę o około jedną sekundę, nieznacznie zmieniając momenty, w których obie strony mogą napotkać jednego inny wokół mapy.

Na Anubisie zajęto się kilkoma miejscami, w których granaty i broń mogły wpaść pod ziemię, a także różnymi wycinkami, które powodowały problemy z rzucaniem granatów i blokowaniem się graczy — jednym z najbardziej godnych uwagi jest łuk prowadzący do miejsca bombardowania B.

Nie oczekuje się, że zmiany te wejdą w grę podczas trwającego światowego finału BLAST Premier, który zbliża się teraz do półfinałów. Turniej odbywa się na starej łatce, pochodzącej jeszcze sprzed przedostatniej aktualizacji, która wyłączała tak zwane „magiczne” Mołotowa we wtorek.

Poniżej znajdują się wszystkie zmiany dotyczące Anubisa i Ancienta:

Anubisa
– Naprawiono niektóre miejsca, w których broń spadała przez świat w pobliżu kanału
– Naprawiono granaty wpadające przez podłogę w fontannie A
– Naprawiono właściwości powierzchni modeli, aby zapobiec penetracji pocisków
– Dostosowano klipsy granatów na całej mapie
– Dostosowano przycinanie gracza na całej mapie
– Zmniejszony rozmiar wykończenia na środku
– Dodano kolizję do znaków
– Zamknięto różne luki w pikselach
– Drobne optymalizacje

Starożytny
– Zwiększono promień bomby z 500 do 650
– Spłaszczone schowki w czerwonym domu na górze środka
– Przesunięto odrodzenie CT o 256 jednostek, opóźniając CT ~1 sek
– Skompresowane blokowe rzeczy na miejscu B, aby stworzyć dłuższe linie widzenia i więcej miejsca do poruszania się



Źródło : https://www.hltv.org/news/35261/anubis-fixes-ancient-changes-in-csgo-update