Po przeprowadzce na zaktualizowany silnik, Hunt: Showdown nie powtórzy błędów Overwatch 2 i Counter-Strike 2

Zmiany w grze Hunt: Showdown – informacje od zarządcy gry

David Fifield, generalny menadżer strzelanki PvPvE, Hunt: Showdown, w wywiadzie dla PC gamer poinformował, że Crytek nie będzie podążać śladami Valve i Blizzarda, prezentując grę w postaci globalnej aktualizacji.

Brak planów na wydanie Hunt: Showdown 2

Należy pamiętać, że Overwatch i CS:GO zostały zastąpione ulepszonymi wersjami – Overwatch 2 i Counter-Strike 2. Blizzard i Valve spakowali zaktualizowane mapy, przepracowany balans i ulepszenia silnika do oficjalnych sequeli.

Zdaniem Fifielda, Crytek również rozważał zmianę nazwy po przejściu Hunt: Showdown na nową wersję silnika CryEngine w 2024 roku. Jednak po przeanalizowaniu wyników zmiany nazwy przez konkurentów, zdecydowali się pozostawić wszystko bez zmian.

Brak rebrandingu gry Hunt: Showdown

„Nazywanie czegoś pełnoprawnym sequelem gry serwisowej zdecydowanie tworzy wiele zamieszania, ale również wywołuje negatywne reakcje, gdy proces obejmuje odbudowę publiczności, zdobycie nowego klienta, zmiany w mechanice gry lub resetowanie postępów. Napięcia i spory również powstają, gdy „sequel” ma nową cenę lub może być opisany jako zwykła aktualizacja, a nie nowy produkt” – wyjaśnił Fifield.

Nowości w nadchodzącej aktualizacji

Oprócz aktualizacji grafiki, nadchodząca aktualizacja gry Hunt: Showdown przynosi czwartą mapę, nowe minimalne wymagania sprzętowe na PC, premierę na PS5, Xbox Series X i S oraz zakończenie wsparcia dla PS4 i Xbox One.

Brak opłat za nową wersję gry

„Jeśli chcesz nazwać to Hunt 2, to proszę bardzo. Ale nie wezmę od ciebie pieniędzy, nie zabiorę zakupionych przedmiotów ani nie zdeprecjonuję wartości twojej inwestycji. Chcę, żebyś nadal grał” – zapewnił Fifield.

Ogólne informacje o grze

Hunt: Showdown został wydany na PC w sierpniu 2019 roku, miesiąc później na Xbox One i w lutym 2020 roku na PS4. W sklepie Steam strzelanka zdobyła ponad 179 000 recenzji, co dało jej ocenę 82%.

Źródło : technewsspace.com