Loco zwalnia 40 pracowników
Lider platformy streamującej gry wideo i transmisje esportowe w Indiach, Loco, właśnie zwolnił 40 pracowników. Firma zdecydowała się na to posunięcie, aby „skoncentrować się na monetyzacji opartej na transakcjach”.
Decyzja o zwolnieniach
Firma potwierdziła doniesienia o zwolnieniach w rozmowie z The Economic Times i powiedziała: „W ramach ostatniego przeglądu strategii podjęliśmy decyzję o skupieniu się na monetyzacji opartej na transakcjach i działaniu przy niższych kosztach. Decyzja ta została podjęta, aby zapewnić długoterminowe zdrowie i zrównoważony rozwój naszej firmy”.
Źródło: Ubisoft zwalnia 124 pracowników, aby „zwiększyć efektywność zbiorową”
Wykluczenie inicjatyw „niezwiązanych z podstawowym działaniem”
Przywódcy Loco, Anirudh Pandita i Ashwin Suresh, ogłosili te zwolnienia podczas spotkania z pracownikami w środę. Firma ujawniła również, że obecnie wstrzymuje „inicjatywy niezwiązane z podstawowym działaniem” na jakiś czas. „Zachowaliśmy wystarczającą liczbę osób do kontynuacji podstawowych funkcji. Dlatego teraz nie będziemy poświęcać czasu na projektowanie inicjatyw niezwiązanych z podstawowym działaniem na krótką metę, takich jak wszystkie rodzaje eksperymentów, które wcześniej przeprowadzaliśmy”, powiedział Suresh w rozmowie z ET.
Kontynuuj czytanie: Pracownicy Segi rzekomo zagrożeni masowymi zwolnieniami z powodu związków zawodowych
Spadek aktywnych użytkowników
Raport podaje, że wielu pracowników Loco powiedziało, że codzienni aktywni użytkownicy Loco (DAUs) niedawno spadło. Dodali także, że niedawno uruchomiony program VIP Loco wciąż nie generuje wystarczających dochodów. Suresh jednak wspomniał w raporcie, że „wskaźniki Loco znacząco wzrosły w ciągu ostatnich dwóch miesięcy dzięki uruchomieniu naszego programu VIP oraz serii esportów Sky Championship 5.0”. Sky Championship 5.0 to niedawno zorganizowana seria esportów, w której udział wzięły zespoły BGMI i Counter-Strike 2. Loco było wyłącznym partnerem transmisji dla tej serii turniejów zorganizowanych przez Skyesports.
Skala aktywnych użytkowników
Współzałożyciel Loco, Suresh, stwierdził również, że firma ma sześć milionów aktywnych użytkowników miesięcznie (MAUs) i 800 000 DAUs. Co do programu VIP, wspomniał, że 3% z nich jest subskrybentami ich członkostwa premium.
Źródło : www.bing.com