Platforma streamingowa gier wideo i transmisji esportowych zwalnia 40 pracowników

Wiadomo jest, że jedna z wiodących platform transmisji wideo i transmisji esportowych Indiejska, poniosła straty i zwolniła 40 pracowników. Firma zatrudniała 110 pracowników, a decyzja o zwolnieniu 36% swojej załogi została podjęta w celu „skoncentrowania się na generowaniu przychodów z transakcji”.

Lokalizacja zwalnia 40 pracowników

Firma potwierdziła raporty o zwolnieniach dla czasopisma The Economic Times i powiedziała: „W ramach ostatniej recenzji strategii postanowiliśmy skoncentrować się na generowaniu przychodów z transakcji i prowadzić działalność w ramach mniej zasobów. Ta decyzja została podjęta w celu zapewnienia długoterminowej zdrowia i zrównoważenia naszej firmy”.

Założyciele Loko, Anirudh Pandita i Ashwin Suresh, ogłosili te zwolnienia podczas spotkania ze swoimi pracownikami w środę. Loko ujawniło także, że teraz wstrzymuje „niektóre inicjatywy nienadrzędne” na pewien czas. „Zatrzymaliśmy wystarczającą ilość osób, aby realizować funkcje podstawowe. Teraz nie będziemy poświęcać czasu na realizację inicjatyw nienadrzędnych na krótki okres, takich jak wszystkie rodzaje eksperymentów, które wcześniej przeprowadzaliśmy” – powiedział Suresh dla ET.

Spadek aktywnych użytkowników Loko i programu VIP

Raport informuje też, że wielu pracowników Loko stwierdziło, że codzienni aktywni użytkownicy (DAU) firmy ostatnio zmniejszyli się. Dodali także, że ostatnio uruchomiony program VIP wciąż nie generuje wystarczających przychodów. Suresh jednak wspomniał w raporcie, że „metryki Loko w ciągu ostatnich dwóch miesięcy znacząco wzrosły dzięki uruchomieniu naszego programu VIP oraz serii esportów Sky Championship 5.0.” Sky Championship 5.0 to niedawno zorganizowana seria zawodów esportowych z udziałem drużyn najlepszych esportowców w kraju. Loko był wyłącznym partnerem transmitującym tę serię turniejową zorganizowaną przez Skyesports.

Twórca Loko, Suresh, stwierdził również, że firma ma 6 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie (MAU) i 800 000 codziennych aktywnych użytkowników. Co do programu VIP, wspomniał, że 3% z nich to subskrybenci ich pakietu premium.

Koniec wiadomości

Wszystko wskazuje na to, że decyzje podejmowane przez firmę wynikają z jej trudniejszej sytuacji finansowej. Trzeba zobaczyć, jak będzie się rozwijać sytuacja w najbliższym czasie.

Źródło : www.bing.com