Plany OverActive Media dotyczące miejsca rozrywki nad jeziorem robią krok naprzód | Sporty narodowe


TORONTO – OverActive Media zbliżyło się o krok do realizacji swojego planu nowego miejsca rozrywki na wystawie w Toronto.

Firma esportowo-rozrywkowa dostała w piątek zielone światło od rady gubernatorów Exhibition Place, zatwierdzając plan i dzierżawę. Projekt trafi teraz do Rady Miasta Toronto do ostatecznego zatwierdzenia.

„Mamy nadzieję, że tak będzie w tym roku” – powiedział o tej przeszkodzie Chris Overholt, prezes i dyrektor generalny Overactive Media.

Kiedy Biblioteka Collection of Hotels otrzymała pozwolenie na budowę Hotelu X w Exhibition Place, otrzymała również zielone światło dla późniejszego kompleksu dewelopersko-hotelowego. OverActive współpracuje obecnie z Henrym Kallanem, właścicielem Library Hotel Collection, nad tym rozwojem, koncentrując się na części planu dotyczącej miejsca rozrywki.

Planowana data ukończenia to 2025, 7200 miejsc siedzących ma gościć wszystko, od e-sportu po wydarzenia muzyczne i modowe.

„To miejsce występów. Spodziewamy się, że możemy tam zagrać od 180 do 200 nocy w roku”, powiedział Overholt.

„To nasz krok w kierunku przestrzeni rozrywkowej… który pozwoli nam konkurować każdego dnia, każdego tygodnia, aby przyciągnąć najlepszych artystów, którzy wylądują na rynku w Toronto” – dodał.

OverActive, który nie będzie współwłaścicielem hotelu, planuje nawiązać współpracę ze spółką prowadzącą ten obiekt rozrywkowy.

Pierwotny budżet całego projektu miał wynosić blisko 500 milionów dolarów. Overholt powiedział, że liczba ta będzie mniejsza dzięki „ogromnej wydajności w projektowaniu obiektów”, ale powiedział, że jest za wcześnie, aby ustalić ostateczną liczbę. Projekt jest finansowany ze środków prywatnych.

Właścicielami OverActive są między innymi napastnik Toronto Maple Leafs Mitch Marner, gwiazda muzyki The Weeknd, współwłaściciel Pittsburgh Penguins Mike Kimel i przedsiębiorca technologiczny Sheldon Pollack.

Firma zebrała 108 milionów dolarów prywatnie, w tym 40 milionów dolarów, wprowadzając firmę na giełdę TSX Venture Exchange w lipcu.

„Wybory sportowe, medialne i rozrywkowe tego pokolenia zmieniają się na naszych oczach, a OverActive Media z pewnością spodziewa się, że w nadchodzących latach znajdzie się w środku tej gospodarki i tej szansy dla branży” – powiedział Overholt.

OverActive posiada franczyzy e-sportowe w Overwatch League (Toronto Defiant), Call of Duty League (Toronto Ultra), European League of Legends (MAD Lions, gra z Hiszpanii) i Counter Strike: Global Offensive (również MAD Lions).

Exhibition Place to 78-hektarowy teren na nabrzeżu Toronto, na którym odbywa się coroczna Kanadyjska Wystawa Narodowa, a także BMO Field, siedziba Toronto FC z Major League Soccer i Toronto Argonauts z CFL.

Obserwuj @NeilMDavidson na Twitterze

Ten raport The Canadian Press został po raz pierwszy opublikowany 29 października 2021 r.

Prasa kanadyjska. Wszelkie prawa zastrzeżone.



Source : https://www.chroniclejournal.com/sports/national_sports/overactive-media-plans-for-lakefront-entertainment-venue-take-a-step-forward/article_01ebcc2c-b043-5c6d-9de1-024303b42d3e.html