Pięć powodów, dla których Counter-Strike: niesłabnąca popularność Global Offensive


Pięć powodów, dla których Counter-Strike: niesłabnąca popularność Global Offensive

za pomocą
Craig Śnieg
opublikowano 5 godzin temu / 654 odsłon

Poniżej znajduje się gościnny artykuł wstępny.

Niesamowicie udany tytuł FPS firmy Valve Counter Strike globalna ofensywa (CS:GO) zostaną uruchomione dziesięć lat temu jeszcze w tym roku. Działania następcze po Kontratak/Counter-Strike: Źródło nadal regularnie zajmuje pierwsze miejsce zarówno na listach graczy Steam, jak i na listach przychodów; jest to również stała obecność na szczycie list przebojów Twitcha. Co tłumaczy jego niesłabnącą popularność, zwłaszcza biorąc pod uwagę jego wiek i pomimo przynależności do gatunku, który tradycyjnie słynie z najnowocześniejszej technologii graficznej?

1 — Najpierw rozgrywka

10 lat to prawie wieczność w grach – nie tylko ze względu na zwiększoną moc pozwalającą na lepszą technologię graficzną, ale także ze względu na postępy w takich dziedzinach, jak sztuczna inteligencja, projektowanie świata i poczucie skali. Wszystkie rzeczy, które tak naprawdę nie są głównym celem CS:GO i nigdy nie było. Nawet w momencie premiery grafika nie była szczególnie imponująca.

Najpierw chodziło o podstawowe zasady: rozgrywkę i strzelaninę, które zostały ograniczone, ale technicznie doskonałe, zmieszane ze strategicznym elementem PvP, co dało grę, która była bardzo uzależniająca. Bez wymyślnych umiejętności, bez epickiej narracji, bez krzykliwych efektów wizualnych, po prostu czyste i uczciwe strzelanie na arenie, które pozwoliło ci napisać swoje prawdziwe umiejętności FPS. CS:GO udaje mu się również uchwycić to „łatwe do gry, trudne do opanowania” uczucie, co jest jednym z powodów, dla których gracze wracają do tego, nawet jeśli tylko okazjonalnie.

2 – Parowa sekunda

Pierwszy rok gry, aw kilku przypadkach kilka pierwszych lat, jest zwykle kluczowy dla sukcesu każdego tytułu. Wszystkie tytuły Valve mają pod tym względem ogromną przewagę, ponieważ firma jest właścicielem największego na świecie sklepu z grami komputerowymi na PC w serwisie Steam. CS:GO przez lata skutecznie dysponował ogromną ilością bezpłatnych reklam w tej przestrzeni, począwszy od przygotowań do premiery gry i kontynuując do dnia dzisiejszego z wszelkimi większymi aktualizacjami i niektórymi CS:GO turnieje są mocno nagłośnione na Steamie.

Na szczycie tego, CS:GO’s początkowa baza użytkowników została szybko wzmocniona częstą obecnością gry w sprzedaży w sklepie Steam. Mocno przecenione i reklamowane we wszystkich wyprzedażach Steam w ciągu pierwszych ośmiu lat gry, pomogło to zapewnić stały napływ nowych graczy, a tym samym bazę aktywnych graczy.

3 — Premium bezpłatny produkt

Jeden oczywisty powód tego… nieprzerwany długowieczność polega na tym, że jest teraz darmowa. Żeby było jasne, tak nie było stają się popularny, ponieważ jest darmowy – w rzeczywistości, CS:GO był tradycyjnym tytułem dostępnym tylko do zakupu premium do 2018 roku (wtedy przeszedł do wersji free-to-play) i bardzo udanym, sprzedając ponad 40 milionów egzemplarzy. Ale dzięki udanemu przejściu na model free-to-play Valve zdołało znacznie przedłużyć żywotność gry.

Co więcej, w czasach, gdy free-to-play często wywołuje negatywne obrazy taniej gotówki, która jest bardziej opłacalna niż cokolwiek innego, CS:GO reprezentuje zarówno produkt premium, jak i grę, która jest naprawdę darmowa.

4 – Popularność jako eSport

Niewiele gier jest w stanie zatrzymać graczy przez dłuższy czas. Niektórzy tak, jak League of Legends, World of WarCrafti kolejny mega-sukces Valve Dota 2, ale są to bardzo ekskluzywne wyjątki. Jednym z najlepszych sposobów na zatrzymanie graczy w konkurencyjnych grach PvP jest to, że są w stanie kultywować silną scenę e-sportową. Valve zrobił to, zarówno z CS:GO oraz Dota 2.

Dzięki silnym społecznościom w witrynach takich jak Reddit zbudowanych wokół tych tytułów, użytkownicy zwykle pozostają zaangażowani w gry, nawet jeśli już nie grają, śledząc turnieje, graczy i drużyny, które wspierają. Często kupują przepustki bitewne i zawartość w grze, które są powiązane ze sceną eSportu, wymieniają się i kupują skórki i przedmioty, a nawet grają na stronach takich jak MonsterGames, aby znaleźć kursy dla swoich ulubionych drużyn. To ciągłe zaangażowanie oznacza ciągłe wsparcie dla gry, a użytkownicy często wracają do gry po krótkich przerwach, w których w przeciwnym razie mogliby przejść na dobre.

5 — Skórki, mapy i długoterminowe wsparcie

Istotny składnik CS:GO’s długowieczność jest oczywiście stałym wsparciem gry przez Valve. Społeczność może meme o tym, że została porzucona, rysując porównania do Team Fortress 2ale oba tytuły nadal otrzymują długoterminowe wsparcie i aktualizacje znacznie wykraczające poza większość normalnych gier.

Często idzie to w parze z CS:GO’s silna scena e-sportowa. Turnieje Premier zwykle oznaczają więcej elementów kosmetycznych w grze, co skutkuje wysokimi przychodami, które następnie przyczyniają się do dalszego wsparcia deweloperów dla gry jako całości, w tym dość regularnego strumienia nowych map i trybów.

Te kosmetyki, czyli skórki, jak się je nazywa CS:GO, dodaj element dostosowywania do gry; taki, jak Team Fortress 2′ system kapeluszy, jest o wiele bardziej przekonujący i uzależniający, niż można by się początkowo spodziewać. Czas lub inwestycja finansowa wymagana do zebrania ulubionych skórek prawdopodobnie sprawią, że zostaniesz dłużej.

Z prawie dekadą za pasem CS:GO wykazuje niewiele oznak spowolnienia. Gra ustanowiła rekord dla szczytowych graczy w 2020 roku, w szczytowym momencie blokady Covid, ale nawet teraz nadal często osiąga poziom miliona graczy, a jej scena eSports i Twitch wyprzedza wszystkie, z wyjątkiem największych nowości. Ale kiedy przychodzą i odchodzą w mgnieniu oka, CS:GO jest stałą. Oby to trwało długo.

Więcej artykułów



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E00EC0FF46764BB78DFF26DD0516240C&url=https%3A%2F%2Fwww.vgchartz.com%2Farticle%2F452424%2Ffive-reasons-for-counter-strike-global-offensives-enduring-popularity%2F&c=3043463469808430980&mkt=fr-fr