Ośmiu partnerów na pokładzie na powrót BLAST Premier na wydarzenia na arenie podczas listopadowego jesiennego finału – Wiadomości z branży gier europejskich


Czas czytania: 2 minuty

BLAST Premier łączy siły z Elgiganten, Kia Denmark, AP Moller – Maersk, Xbox, OMEN, Stimorol, KPMG i Greater Copenhagen przed jesiennym finałem w przyszłym miesiącu w kultowej kopenhaskiej Royal Arena

BLAST Premier pozyskał ośmiu nowych partnerów przed wyczekiwanym jesiennym finałem w przyszłym miesiącu (24-28 listopada) – pierwszym wydarzeniem LAN organizatora turniejów e-sportowych od ponad 20 miesięcy.

Elgiganten, Kia Dania, AP Moller – Maersk, Xbox, OMEN, Stimorol, KPMG i Greater Copenhagen połączą siły z BLAST Premier przed długo oczekiwanym powrotem fanów i wydarzeniami fizycznymi w kultowej kopenhaskiej hali Royal Arena pod koniec listopada.

Powrót wydarzeń na arenie z widzami zapewnia wiele ekscytujących możliwości osobistego zaangażowania się i podekscytowania społeczności Counter-Strike BLAST Premier podczas pierwszego wydarzenia LAN od czasu London Spring Series w lutym 2020 r.

Kia Denmark, AP Moller – Maersk i Xbox po raz pierwszy łączą siły z BLAST Premier, przy czym trzy marki po raz pierwszy wkraczają do Counter-Strike, podczas gdy pozostały skład partnerów ma długą historię z wydarzeniem w Kopenhadze .

Greater Copenhagen i BLAST Premier współpracowały, aby stworzyć pierwsze w historii Counter-Strike narzędzie do przewidywania w grze na zeszłoroczny jesienny finał i będą sponsorować swoje pierwsze wydarzenie BLAST Premier w przyszłym miesiącu.

KPMG, OMEN i Stimorol będą współpracować z BLAST przy trzecim wydarzeniu – po zeszłorocznym jesiennym finale online i Pro Series 2019 w Royal Arena. Listopadowy turniej będzie drugim wydarzeniem Elgiganten po Pro Series 2019.

Wszyscy partnerzy będą aktywować się podczas niecierpliwie oczekiwanego powrotu BLAST Premier na wydarzenia LAN podczas listopadowego jesiennego finału – poprzez szereg inicjatyw angażujących fanów, prezenty i wyznaczone miejsca w miejscu, aby aktywować się wokół marki cyfrowej, która dotrze do globalnej publiczności BLAST z domu.

Osiem marek dołączy do obecnych partnerów, Betway, CS.MONEY, EPOS, SteelSeries i L33T Gaming – zwiększając portfolio partnerów BLAST Premier na jesienny finał do 13 w sumie.

Oliver Clarke, Head of Brand Partnerships w BLAST, powiedział: „Cieszymy się, że witamy wspaniały, zróżnicowany skład partnerów na jesienny finał BLAST Premier Fall w Kopenhadze – jedno z najbardziej wyczekiwanych wydarzeń tego roku w Counter-Strike’u. . Z niecierpliwością czekamy na wspólne tworzenie nowych aktywacji i zawartości, jednocześnie ukazując ogromne emocje fanów związane z powrotem BLAST do wydarzeń LAN i kultowej Royal Arena w listopadzie. Powrót fanów i wydarzeń fizycznych oznacza, że ​​możemy zapewnić naszym partnerom dalszą wartość i możliwości osobistego zaangażowania się i interakcji z publicznością”.

Jesienny finał to szóste wydarzenie BLAST Premier w sezonie 2021, w którym osiem najlepszych drużyn CS:GO na świecie będzie walczyć o 425 000 $ nagrody pieniężnej oraz o miejsce w grudniowym światowym finale.

Pełna lista partnerów BLAST Premier Fall Final: Betway, CS Money, EPOS, SteelSeries, L33T Gaming, Elgiganten, Kia Denmark, AP Moller – Maersk, OMEN, Stimorol, Xbox, KPMG i Greater Copenhagen.



Source : https://europeangaming.eu/portal/latest-news/2021/10/27/102657/eight-partners-on-board-for-blast-premiers-return-to-arena-events-at-novembers-fall-final/