Oglądalność Facebook Gaming wzrosła w listopadzie o 21%.


W listopadzie Twitch osiągnął oglądalność na poziomie 1,6 miliarda godzin, zgodnie z comiesięcznym raportem State of the Stream StreamElements i Rainmaker.gg.

Od czasu, gdy platforma streamingowa osiągnęła ponad dwa miliardy godzin oglądania w styczniu, nie była w stanie powtórzyć tego wyczynu.

YouTube Gaming przyniósł 244 miliony godzin oglądania w październiku, kontynuując spadki, jakie platforma streamingowa odnotowała od czasu zgromadzenia 305 milionów godzin w sierpniu.

Tymczasem Facebook Gaming był jedyną usługą przesyłania strumieniowego, która odnotowała wzrost w listopadzie, osiągając 414 milionów godzin oglądania, co oznacza wzrost o 21% w stosunku do października.

W listopadzie God of War Ragnarok zadebiutował wśród najchętniej oglądanych gier na Twitchu z 38 milionami godzin.

StreamElements dostarczyło również roczne dane dla platform streamingowych i podkreśliło, że tylko pięć nowych wydań w 2022 r. osiągnęło najwyższe miesięczne wyświetlenia na Twitchu.

W grupie znalazły się Lost Ark, Elden Ring, Overwatch 2, Fifa 23 i God of War Ragnarok.

Poniżej wymieniono najczęściej oglądane gry na Twitchu przez cały rok, od stycznia do listopada:

  • League of Legends – 1,4 miliarda godzin
  • Grand Theft Auto V – 1,3 miliarda godzin
  • Valorant – 1 miliard godzin
  • Counter-Strike: Global Offensive – 660 milionów godzin
  • Apex Legends: 577 milionów – godzin
  • Fortnite: 529 milionów – godzin
  • Dota 2: 497 milionów – godzin
  • Minecraft: 494 miliony – godz

Zapisz się do GI Daily tutaj, aby otrzymywać najważniejsze wiadomości prosto do swojej skrzynki odbiorczej





Źródło : https://www.gamesindustry.biz/facebook-gaming-viewership-grew-by-21-during-november