Nowe studio Wizards Of The Coast zatrudnia do swojej gry AAA GI Joe


Oto fajna sprawa, nad którą warto się zastanowić na początek tygodnia. Jeśli zamierzasz przekształcić legendarne? gi Joe franczyzy w grę wideo, jak by to wyglądało?

Ładowanie...

Błąd ładowania

To pytanie, które zadają sobie Wizards of the Coast, ponieważ obecnie zatrudniają kilka głównych ról do kierowania projektem. Studio zostało ogłoszone na początku tego roku w ramach corocznej imprezy inwestorskiej Hasbro, gdzie konglomerat zabawek i merchandisingu ogłosił, że otworzy nowe studio, aby tworzyć gry wideo oparte na niektórych z jego ogromnych franczyz, takich jak Transformatory, Mikronauci oraz Ouija. (Hasbro powiedział również w tym czasie, że współpracowali z Hidden Path Entertainment, twórcami Counter Strike globalna ofensywa i Siatka obronna gry i Warren Spector’s OtherSide Entertainment, w „dłuższej perspektywie”.)

Ale pierwszą ważną rzeczą, która wyjdzie z tego nowego studia Raleigh, będzie trzecioosobowa, wieloplatformowa przygodowa gra akcji oparta na gi Joe, zgodnie z ofertami pracy. Oto fragment tego, co jest potrzebne głównemu projektantowi gry:

Nowe studio Raleigh-Durham poszukuje pracowitego, doświadczonego i zorientowanego na zespół głównego projektanta gry, który pomoże nam stworzyć wyjątkową grę akcji/przygodową z perspektywy trzeciej osoby. W tej roli będziesz odpowiedzialny za tworzenie i koordynację ogólnego planu projektowania gry, a także za pomoc w budowaniu mechaniki i systemów rozgrywki z chwili na chwilę, prowadząc je od koncepcji do wysyłki!

I tego można się spodziewać po takim tytule, ale notatki dotyczące preferowanych doświadczeń wskazują również, czego prawdopodobnie można oczekiwać od jakiejkolwiek przygodowej gry akcji z perspektywy trzeciej osoby w dzisiejszych czasach: projektowania bojowego i pewnego rodzaju otwartego lub otwartego… świat z ciekawą podróżą, która nie jest tylko szybką podróżą:

Doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu systemów walki wręcz i przechodzenia z perspektywy trzeciej osoby.

Doświadczenie w projektowaniu poziomów, projektach spotkań lub układach.

Doświadczenie z systemami progresji i trudności.

Doświadczenie w pracy nad istniejącymi grami IP.

Unreal Engine jest wymieniony jako bonus w co najmniej dwóch zestawieniach, chociaż oczywiście to bardzo wczesne dni dla projektu i wszystko może się zmienić.

Warto zauważyć, że nie jest to pierwsze studio gier wideo Wizards of the Coast. Twórcy Dungeons & Dragons: Dark Alliance, gra, która do tej pory miała jedną z bardziej niechlujnych premier w 2021 roku, jest w całości własnością Hasbro, firmy macierzystej Wizards. To przejęcie zostało zakończone w 2019 r., chociaż nie ujawniono wówczas żadnych szczegółów dotyczących finansów.

Później gi Joe, ciekawie będzie zobaczyć, jakiego rodzaju środki wewnętrzne Hasbro chce dla swoich własnych franczyz. Firma wydała wcześniej licencje na wiele swoich gier i współpracowała z wieloma zewnętrznymi partnerami z różnym skutkiem. PlatinumGames to świetny przykład: wydane japońskie studio Dewastacja transformatorów w 2015 r. gra, która była jednym z niespodziewanych hitów roku.

Ale świetne pomysły mogą pochodzić z dowolnego miejsca – a poza tym PlatinumGames jest prawdopodobnie trochę zajęte Upadek Babilonu, Bayonetta 3 oraz Projekt GG teraz. Istnieje wiele ścieżek, które możesz obrać z tymi wszystkimi franczyzami. Znam kierunek tego gi Joe gra jest ustawiona, ale wyobraź sobie, że ktoś nazwał deweloperów Taktyka cienia/Desperados 3. Gra taktyczna w czasie rzeczywistym z serii może działać naprawdę dobrze. (Do diabła, nawet Zły geniusz lub Strażnik lochu– stylowe miejsce, w którym prowadzisz Cobra HQ, może być zabawnym zwrotem akcji.)

Prawdopodobnie jeszcze długo nie usłyszymy o projekcie, ale warto mieć na oku chociażby ze względu na potencjalne konsekwencje. Duża wygrana Hasbro i Wizards of the Coast oznacza, że ​​prawdopodobnie podwoją swoje ambicje w zakresie gier. Do tej pory płyta była nieco nierówna – niektóre licencjonowane sztuki działają naprawdę dobrze (Wrota Baldura 3), podczas gdy inni lubią Magia: Legendy, nie przetrwała roku. (Oczy węża też nie był najlepszy). gi Joe wypada trochę lepiej.



Source : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=46A1F2E7B0DA40D7995CABFD77459C87&url=https%3A%2F%2Fwww.msn.com%2Fen-au%2Fnews%2Ftechandscience%2Fwizards-of-the-coast-s-new-studio-is-hiring-for-its-aaa-gi-joe-game%2Far-AAOQstP&c=8167543501693624284&mkt=fr-fr