Nietypowy błąg Valve w Counter-Strike – Proto Left 4 Dead

Ekstremalną tajemnicą, większą niż w przypadku praktycznie każdego innego rodzaju mediów rozrywkowych, są gry wideo. Wydawcy wolą, aby gracze doświadczyli lśniącego, bezbłędnego produktu końcowego, nie widząc, jak powstaje ta gra. Fair enough. Jednak czasami pewne rzeczy przeciekają, i gracze mogą zobaczyć to, co zwykle byłoby ukryte: błędy w grze, kontrowersyjne treści, które nigdy nie miały ukazać się w grze. Sprawdźmy 10 przykładów, gdzie programiści szybko zakryli swoje błędy, potwierdzając, że nie miały być widziane przez graczy. Mimo że zostały usunięte, każda z tych rzeczy jest teraz częścią historii danej gry, przypominając o ogromnej pracy, jaka w nią włożono. I także o tym, jak łatwo wszystko może się posypać…

Niechciane „Left 4 Dead” w „Counter-Strike”

Ostatnia aktualizacja 1.6 dla „Counter-Strike: Condition Zero” dodana w listopadzie zeszłego roku wprowadziła do legendarnego FPS bardzo nietypową funkcję: bardzo wczesny prototyp „Left 4 Dead” od Valve z 2008 roku. Prototyp nazwany „Terror Strike” został przypadkowo skompilowany do Counter-Strike przez Valve podczas aktualizacji 1.6, pozwalając graczom na doświadczenie niezwykle rudymetarnej wersji rozgrywki z Left 4 Dead, działającej jako modyfikacja do Counter-Strike. Wykorzystując zasoby Counter-Strike, gracze musieli bronić się przed hordą wrogów sterowanych przez sztuczną inteligencję, atakujących ich wściekłością zombie. Valve nie zwlekało z usunięciem Terror Strike z gry, ale od tego momentu, fanatyczni gracze mogli skopiować go i stworzyć nieoficjalną modyfikację do Counter-Strike, efektywnie zachowując go do dziś. Mimo że Valve najwyraźniej nie chciało, aby ten wczesny okres rozwoju Left 4 Dead stał się publiczny, teraz jest to kawałek publicznego przemysłu gier, którego nie można już uciszyć, więc lepiej jest go po prostu zaakceptować.

Źródło : www.bing.com