Niespodziewany dodatek: Wczesny prototyp Left 4 Dead znaleziony w Counter-Strike.

Wideo Gry są rozwijane pod większym cieniem tajemnicy niż praktycznie jakikolwiek inny rodzaj mediów rozrywkowych, ponieważ wydawcy woleliby, aby większość graczy doświadczała błyszczącego, wolnego od błędów produktu końcowego, nie widząc, jak jest robiona kiełbasa. Wystarczy. Wyjątek stanowią jednak czasami odstępstwa, i w lepszym lub gorszym przypadku gracze mają możliwość rzucenia okiem na pewne kulisy, nieprzeznaczone dla nich.Wydarzenia te mogą być nieszkodliwe, jak błędy powodujące nieoczekiwane zjawiska w świecie gry, lub coś tak potencjalnie szkodliwego, jak treści obraźliwe, które w ogóle nie miały znaleźć się w grze.W większości tych 10 przykładów deweloperzy szybko starali się zakamuflować swoje wpadki, natychmiast usuwając te elementy z gry, potwierdzając bez żadnych wątpliwości, że nie były przeznaczone dla oczu graczy. Niezależnie od tego, czy zostały skazane na zapomnienie czy też nie, każdy z tych elementów jest teraz częścią historii swojej gry, służąc jako pamiątki z absurdalnej ilości pracy, która wchodzi w tworzenie każdej gry. I także, jak łatwo można stracić kontrolę nad sytuacją…

Aktualizacja 1.6 dla Counter-Strike: Condition Zero

Ostatnia aktualizacja 1.6 dla Counter-Strike: Condition Zero, wydana w listopadzie, dodała do legendarnego FPS bardzo nietypową funkcję – bardzo wczesny prototyp grający w Zombie-themed FPS Left 4 Dead, opracowany przez Valve w 2008 r. Prototyp ten, nazwany Terror Strike, został przypadkowo skompilowany do Counter-Strike przez Valve podczas aktualizacji 1.6, umożliwiając graczom doświadczenie bardzo prymitywnej wersji rozgrywki Left 4 Dead, działającej jako modyfikacja do Counter-Strike. Korzystając z zasobów Counter-Strike, gracze muszą odeprzeć hordę przeciwników AI, zaprogramowanych, aby atakować ich z szaloną żarliwością, w którą, zgadnij, walcząc z zombie.

Valve nie trwało długo, aby usunąć Terror Strike z gry, ale w tym momencie śliskoręczni fani zdążyli już go skopiować i utworzyć własną nieoficjalną modyfikację Counter-Strike, efektywnie pozwalając na zachowanie go na zawsze. Mimo że Valve wyraźnie nie chciało, aby ten wczesny kawałek rozwoju Left 4 Dead był publiczny, teraz jest to fragment publicznego przemysłu gier, którego nie mogą już uciszyć, więc lepiej jest się z tym pogodzić.

Źródło : www.bing.com