Niebezpieczne Sekrety Gry: Ujawnione kulisy tworzenia gier!

Odliczańskie do gry są lepiej strzeżone niż praktycznie jakiekolwiek inne formy mediów rozrywkowych, gdyż wydawcy woleliby, aby większość graczy doświadczyła lśniącego, wolnego od błędów produktu końcowego, nie widząc jak powstaje cała produkcja. Wystarczająco fair. Jednak czasem coś przecieka, i na lepsze lub gorsze gracze mogą zobaczyć kawałek kuchni, za kulisami, których nie mieli prawo zobaczyć. Mogą to być nieszkodliwe błędy powodujące nieoczekiwane zjawiska w świecie gry, lub coś potencjalnie szkodliwego, jak obraźliwe treści, które nigdy nie miały się pojawić w grze. W większości tych 10 przykładów, deweloperzy szybko zabrali się za zakrywaniem swoich błędów, szybko usuwając te elementy z gry, potwierdzając bez żadnych wątpliwości, że nie były one przeznaczone dla oczu graczy. Ale bez względu na to, czy zostały wyrzucone na margines czy nie, każdy z tych elementów jest teraz częścią historii swojej gry, służąc jako wysokie, zabawne, a czasem zatrważające przypomnienia o absurdalnej ilości pracy, jaka włożona jest w jakąkolwiek grę wideo. I również o tym, jak łatwo wszystko może się posypać…

Aktualizacja 1.6 dla Counter-Strike: Condition Zero z listopada zeszłego roku wprowadziła do legendarnej gry FPS bardzo nietypową funkcję – wczesny prototyp FPS z 2008 roku Valve, Left 4 Dead.

Prototyp, o nazwie Terror Strike, został przypadkowo skompilowany do Counter-Strike przez Valve podczas aktualizacji 1.6, pozwalając graczom doświadczyć bardzo prymitywnej wersji rozgrywki Left 4 Dead, działającej jako modyfikacja do Counter-Strike. Korzystając z zasobów Counter-Strike, gracze muszą odpierać hordę wrogów kontrolowanych przez sztuczną inteligencję, którzy atakują ich z szalonymi zapałami, jak można się domyślić, zombiakami.

Valve szybko usunęło Terror Strike z gry, ale do tego czasu węgierscy fani już skopiowali go i stworzyli własną nieoficjalną modyfikację do Counter-Strike, efektywnie pozwalając na zachowanie go na zawsze. Mimo że Valve ewidentnie nie chciało, aby ten wczesny kawałek rozwoju Left 4 Dead stał się publiczny, teraz jest to część publicznej branży gier wideo, którą nie mogą uciszyć, więc lepiej jest to zaakceptować.

Źródło : www.bing.com