Nieautoryzowany mod Terror Strike w Counter-Strike: Condition Zero: Valve musi zareagować

Gry wideo są rozwijane pod większymi warstwami tajemnicy niż praktycznie jakakolwiek inna forma mediów rozrywkowych, gdyż wydawcy woleliby, aby większość graczy doświadczyła lśniącego, wolnego od błędów produktu końcowego, nie widząc jak on jest tworzony. Całkiem zrozumiałe. Zdarza się jednak, że czasami coś przecieka, i lepiej lub gorzej gracze mogą rzucić okiem na niektóre kulisy, za kulisami, których wyraźnie nie mieli zobaczyć. Mogą to być niewinne błędy powodujące nieoczekiwane zjawiska w grze, lub coś tak potencjalnie szkodliwego jak treści obraźliwe, które nigdy nie powinny znaleźć się w grze. W większości z tych 10 przykładów, deweloperzy szybko usunęli swoje wpadki, natychmiastowy poprawiając te elementy z gry, potwierdzając niezaprzeczalnie, że nie były one przeznaczone dla oczu graczy. Bez względu na to, czy zostały skazane na zapomnienie, każda z tych rzeczy jest teraz częścią historii swojej odpowiedniej gry, stanowiąc potężne, zabawne, i czasami niepokojące przypomnienia o absurdalnej ilości pracy, która kryje się za każdą grą wideo. A także, jak łatwo może się wszystko zawalić …

Aktualizacja 1.6 dla Counter-Strike: Condition Zero

W listopadzie zeszłego roku wydana aktualizacja 1.6 dla Counter-Strike: Condition Zero dodatkowo dodała do legendarnego FPS funkcję bardzo wczesnego prototypu FPS Valve z 2008 roku, o tematyce zombie – Left 4 Dead. Prototyp, nazwany Terror Strike, został przypadkowo skompilowany do Counter-Strike przez Valve podczas aktualizacji 1.6, pozwalając graczom doświadczyć bardzo uproszczonej wersji rozgrywki z Left 4 Dead, działając jako modyfikacja dla Counter-Strike. Korzystając z zasobów Counter-Strike, gracze muszą bronić się przed hordą przeciwników AI zaprogramowanych, aby zaatakować ich z szałem wirusa, zgadliście, zombie. Valve nie zwlekał z usunięciem Terror Strike z gry, ale do tego momentu śliskie palce fanów już skopiowały go i stworzyły własną nieoficjalną modyfikację Counter-Strike, umożliwiając mu efektywne zachowanie w nieskończoność. Nawet jeśli Valve ewidentnie nie chciało, aby ten wczesny kawałek rozwoju Left 4 Dead był publicznie dostępny, to teraz jest to fragment branży gier, którego nie mogą oni uciszyć, więc lepiej, aby się z tym pogodzili.

Źródło : www.bing.com