Valve Rozwiązuje Problem Opóźnienia Wejścia w Counter-Strike 2
Valve znalazło rozwiązanie dla głównego problemu dotykającego graczy Counter-Strike 2, wynikającego z niedawnego systemu sub-tick. Ta aktualizacja rozwiązuje problem desynchronizacji dźwięku i obrazu, głównego źródła skarg dotyczących rozgrywki.
9 listopada wprowadzono aktualizację, która naprawia trwający problem opóźnień animacji w porównaniu z działaniami gracza. Ta poprawa może znacząco poprawić doświadczenie graczy i potencjalnie zakończyć spory dotyczące postrzeganego niższego poziomu Counter-Strike 2 w porównaniu do CS:GO.
Nowy System Sub-Tick w Counter-Strike 2
Valve wprowadziło nowy system sub-tick w Counter-Strike 2, mający na celu poprawę dokładności trafień kul i innych działań, początkowo spotkał się z istotną wadą. Gracze odkryli, że podczas gdy system poprawił dokładność rejestracji trafień, odpowiadające im dźwięki i obraz były opóźnione, rejestrując się w następnym klatce.
To opóźnienie sprawiało, że gracze postrzegali brak synchronizacji między swoimi działaniami a audio-wizualnymi informacjami zwrotnymi gry.
Rozwiązanie Valve
Aby rozwiązać ten problem, Valve dostosowało dźwięk i obraz tak, że teraz będą one odtwarzane w następnej klatce. Rzeczy takie jak przyspieszenie ruchu i błysk lufy zawsze będą teraz renderowane w następnej klatce. Członek społeczności już zilustrował wpływ tego problemu przed i po aktualizacji. Szczegółowo opisuje, jaki był rzeczywisty problem i jak został on rozwiązany przez deweloperów, aby gracz nie czuł tej chwilowej przerwy. Inne problemy związane z rozgrywką, rozwiązane przez deweloperów w tej samej aktualizacji, to niekonsekwentna wysokość skoku, z którą borykali się gracze po naciśnięciu klawisza ruchu tuż po skoku, zgodzenie się rozrzutu kul między klientem a serwerem, aby dalsza pomoc wizualna, umożliwienie drużynom czteroosobowym do kolejki do meczu, i wiele więcej.
To świetnie, jak deweloperzy przyjmują wszelkie opinie i wdrażają aktualizacje co drugi dzień, aby uczynić CS2 najlepszą wersją gry do tej pory. Nadal jest wiele rzeczy na liście kontrolnej, ale z każdą kolejną aktualizacją jest ona zdecydowanie mniejsza.
Źródło : afkgaming.com