Najtrudniejsze strzelanki pierwszoosobowe wszechczasów

Gatunek jest bardziej zróżnicowany niż kiedykolwiek, ale strzelanki z pierwszej osoby nadal zapewniają jedne z najbardziej wymagających doświadczeń w grach. Ponad 30 lat te trudne strzelanki nadal zachwycają i wciągają graczy nieprzyjaznymi środowiskami, nieustającymi wrogami i malejącymi zasobami. Pomimo zdolności gatunku do pozostania istotnym, najbardziej wymagające strzelanki z pierwszej osoby obejmują historię gier od wczesnych lat 90. do czasów współczesnych.

Prey

Przebudowa Prey z 2017 roku może nie mieć wiele wspólnego z oryginalną grą, ale stwarza wiele wyzwań. Wplatanie elementów horroru utrzymuje graczy w napięciu, różnorodność wyzwań wymaga adaptacji do wielu stylów gry, a inteligentni wrogowie dostosowują się do działań graczy, zmuszając ich do przyjęcia nowych strategii.

Doom Eternal

Doom Eternal pozostawia łamigłówki za drzwiami i skupia się zamiast tego na zaciętych walkach i opanowaniu ruchu. Gracze z wolnymi refleksami i niską cierpliwością nie znajdą tu dla siebie miejsca.

ARMA 3

Jako gra symulacyjna, ARMA 3 nie pozwala sobie na zabawę w stylu arkadowym, preferując realizm. Komunikacja i współpraca z zespołem pozostają priorytetem w tej serii, ponieważ każdy słaby ogniwo może zatopić całą misję.

Counter-Strike: Global Offensive

Trudność serii Counter-Strike ma renomę w świecie gier, a Global Offensive utrzymuje to zapewnienie. Brak wsparcia celowania w połączeniu z precyzyjnymi kontrolami tworzy jedną z najbardziej precyzyjnych i nieprzyjaznych strzelanek z pierwszej osoby.

Devil Daggers

Devil Daggers utrzymuje prostotę z izolowaną przestrzenią pełną demonów i potworów, które gracz musi pokonać. Gracz musi pozostać przy życiu, zadając jednocześnie wrogom obrażenia i zarządzając małą przestrzenią areny.

Escape From Tarkov

Escape From Tarkov przenosi graczy z powrotem na Ziemię w najbardziej realistycznym sensie. Najlepszy taktyk zawsze wygrywa, więc gracze nie mogą lekceważyć komunikacji i celowego poruszania się.

Rainbow Six: Siege

Franszyza Rainbow Six powróciła wspaniale w 2015 roku. Siege kieruje serię w interesującym kierunku z laserowym skupieniem na taktycznych mechanikach wydobycia.

Wolfenstein II: The New Colossus

Większość osób jest świadoma ogólnej trudności duologii Wolfenstein Machine Games i ich odpowiednich rozszerzeń. Elastyczne projekty poziomów pozwalają na działanie wielu stylami gry, ale żaden nie będzie łatwy.

Doom II

Jedna z najlepszych gier w serii Doom, Doom II nie ma litości. Nawet pierwsze poziomy mogą rzucić piłkę i silnych wrogów, którzy szybko skończą z nieprzygotowanymi graczami.

Blood

Blood może stanowić jeszcze większe wyzwanie niż Doom II, ponieważ zabiera to agresywnych wrogów i ograniczone zasoby na inny poziom. Diaboliczny klimat, non-regenerujące się zdrowie i surowa dostępność amunicji również podkreślają trudność.

Ion Fury

Wiele strzelanek z pierwszej osoby czerpie inspirację z klasycznych gier Doom, ale co z Duke Nukem-likes? Podczas gdy Ion Fury różni się od stada pod wieloma względami, wydaje się jasne, że ta gra czerpie więcej inspiracji od kultowego macho.

Ultrakill

Ultrakill wiele nauczył się od wyzwań stawianych przez trudne strzelanki z pierwszej osoby, ale implementuje te nauki w sposób, który sprawia, że wydaje się unikalny. Wiele strzelanek z fokusem na wyzwaniu ma tendencję do kierowania się w stronę „lat 90.”, ale co jeśli…

Źródło : wealthofgeeks.com