Najlepsze wsparcia na Mirage w CS: GO

CS: GO to jedna z najdłużej istniejących i najpopularniejszych gier FPS. Chociaż gra głównie opiera się na umiejętnościach mechanicznych i współpracy zespołowej gracza, inne aspekty gry decydują, która drużyna zmierza ku zwycięstwu. Jednym z takich elementów sukcesu w grze jest znajomość informacji o różnych miejscach na mapach, zwanych „calloutami”. Są to jednowyrazowe terminy używane do przekazywania informacji drużynie w bardzo krótkim czasie. Bez względu na to, czy grasz w sposób konkurencyjny, czy przypadkowo, opanowanie właściwych calloutów specyficznych dla gry i mapy, na której grasz, może znacznie poprawić twoją zdolność do współpracy z kolegami z drużyny i podejmowania bardziej świadomych decyzji w gorącej atmosferze. W tym artykule przedstawiamy najlepsze callouty, których powinieneś znać, aby odnieść sukces na mapie Mirage o tematyce Bliskiego Wschodu.

Ogólne miejsca na mapie

– „A Site Default” – Standardowe miejsce rozłożenia bomby na tzw. A Site. Często nazywane „default”.
– „Triple” – Róg, gdzie trzy skrzynki są ułożone w stos, zapewniające ochronę dla graczy broniących lub atakujących A Site.
– „Firebox” – Podwyższone miejsce w pobliżu trzech skrzyń, umożliwiające prowadzenie ognia na A Site z wyższej pozycji.
– „Ticket Booth” – Konstrukcja w pobliżu A Site, w której gracze mogą się ukryć lub zajmować stanowiska.
– „Ninja” – Róg wewnątrz A Site, gdzie gracz może się ukrywać, kucając i przypominając ninja.
– „Tetris” – Stos skrzyń w pobliżu A Site przypominający klocki Tetrisa. Służy jako określenie pozycji.

Miejsca na B Site

– „Bench” – ławka w pobliżu vana na B Site, oferująca ochronę i możliwość strzelania dla obrońców.
– „Van” – Van znajdujący się na B Site, zapewniający osłonę dla graczy zajmujących pozycje na B Site.
– „Market” – Obszar handlowy łączący B Apartments i B Site. Oferuje różne pozycje zarówno dla atakujących, jak i obrońców.
– „Apartments” – Górny poziom B Site, często nazywany „B apps”. Oferuje przewagę wysokościową dla graczy.

Inne callouty na mapie Mirage

– „Underpass” – Łącznik pod B Site, który łączy się pod Apartments, oferując podstępny szlak dla rotacji.
– „Mid Underpass” – Droga prowadząca od T spawn do Connector, często używana do flankowania i kontrolowania mapy.
– „Connector” – Otwarta przestrzeń łącząca A i B Site przez środek mapy.
– „Window” – Pokój z widokiem na mid, oferujący centralny punkt obserwacyjny zarówno dla atakujących, jak i obrońców.
– „Short” – Ścieżka łącząca T spawn z A Site przez środek mapy, często używana do szybkich ataków lub kontroli.
– „Top Mid” – Podwyższony obszar w pobliżu okna i Connector, zapewniający korzystny punkt obserwacyjny na mid.

Inne ważne callouty

– „Palace” – Wzniesienie w pobliżu A Site, dostępne przez A Ramp. Stosowane do różnych pozycji i kontroli mapy.
– „A Ramp” – Droga prowadząca od T spawn do A Site, dająca atakującym dostęp do terenu.
– „B Apartments” – Górny poziom B Site, oferujący inną trasę dla atakujących zmierzających na B Site.
– „Jungle” – Obszar w pobliżu Connector i A Site, oferujący pozycje do zajęcia zarówno na A, jak i B Site.
– „Stairs” – Schody łączące różne poziomy mapy, często używane do pozycjonowania i kontroli mapy.

Źródło : www.gamepur.com