Najlepsze SMG w grze Counter-Strike 2

„Palące tematy SMG w Counter-Strike 2”

SMG w grze Counter-Strike 2 oferują dynamiczną i szybką rozgrywkę w walkach na bliską odległość i średnim zasięgu, co sprawia, że są optymalne podczas rund ekonomicznych. MP5-SD nadaje się do zasadzek i gry w ukryciu, ale MP7 to bardziej praktyczny wybór do walki na bliską odległość. UMP-45 ma najwyższe bazowe obrażenia wśród SMG, ale jego zasięg jest ograniczony, co sprawia, że jest mniej skuteczny przeciwko celom znajdującym się na dłuższym zasięgu.

Przegląd SMGs w Counter-Strike 2

Podobnie jak w innych tytułach FPS, SMG w Counter-Strike 2 kładzie nacisk na szybką i dynamiczną rozgrywkę zarówno na bliską odległość, jak i w walce na średnim zasięgu. W porównaniu do ciężkiego i kosztownego karabinu szturmowego, znacznie tańszy SMG jest optymalnym wyborem podczas rund ekonomicznych, gdyż łączy słabszą siłę ognia z lekką i kompaktową budową, która ułatwia zaskakujące starcia. Pomimo niższych bazowych obrażeń, SMG nie powinno być lekceważone, zwłaszcza gdy trafna celność na odpowiednią odległość może pomóc graczom szybko zdobyć elimnacje.

7 MP5-SD Niewartościowy Tłumik Do Walki Na Bliską Odległość

Cena/Rekompensa za zabicie $1500/$600
Obrażenia/Przebicie Pancerza 27/62.5%
Rozmiar magazynka/Zapas 30/120
RPM/Recoil 750/16

W odróżnieniu od swojego rodzeństwa, MP7, MP5-SD może pochwalić się tłumikiem, co w połączeniu z wyższą szybkością poruszania się, sprawia, że jest odpowiedni do zasadzek w grze Counter-Strike 2. Szybsze przeładowanie pozwala graczom niezawodnie schować się i szybciej wrócić do walki niż się spodziewali. Jednakże, pod względem statystycznym, MP7 pozostaje bardziej praktyczną bronią, ponieważ użycie jej w walce na bliską odległość nie pozwoli graczom na skuteczne działania w ukryciu. Ta różnica w praktyczności jest szczególnie widoczna w porównaniu z nieco droższym PP-Bizonem, gdyż podobna szybkość strzału i obrażenia nadal sprawią, że Bizon przewyższy MP5 pod względem regularności, dzięki swojej pojemności magazynka.

Taktyka Ogólna

Mniejsze obrażenia mogą sprawić, że MP5-SD stanie się gorszym wyborem niż MP7, co oznacza, że ta broń najlepiej sprawdzi się na mapach, które ułatwiają przykrycie wielu zakamarków, które wrogowie nie zawsze będą w stanie osłonić. Jego tłumik sprzyja wolnym atakom, co sprawia, że MP5-SD jest idealny dla graczy, którzy wolą czaić się lub chować, aby zasadzić zasadzkę na potencjalnych flankerów.

6 PP-19 Bizon

Cena/Rekompensa za zabicie $1400/$600
Obrażenia/Przebicie Pancerza 27/63%
Rozmiar magazynka/Zapas 64/120
RPM/Recoil 750/18

Największym atutem PP-19 Bizon jest jego pojemność magazynka, która jest największa wśród SMG i większości innych broni w grze. Mimo że jest niedrogi i ma zarządzalną szybkość strzału i odrzut, niskie obrażenia i przebicie pancerza oraz ogólna niestabilność w zasięgu mogą sprawić, że jest dość niewydajny jako SMG. Najlepszym zastosowaniem dla Bizona jest zazwyczaj wyjście na prostą z rund ekonomicznych, gdyż teoretycznie może łatwo przedrzeć się przez przeciwników na bliskim zasięgu przy odpowiedniej celności i rozrzucie. Jest to szczególnie dotyczy w przypadku jego przyzwoitej rekompensaty za zabicie w porównaniu do ceny, która teoretycznie pozwala odzyskać wydane pieniądze, pod warunkiem, że gracze zabiją co najmniej dwóch innych graczy.

Taktyka Ogólna

Jeśli gracze nie mają innego wyboru niż użycie Bizona, powinni skupić się na niskim odrzucie broni, dużej dokładności ruchu i szybszej prędkości poruszania się, aby móc biec i strzelać w przeciwników. Nawet wtedy broń w dużej mierze polega na umiejętności celowania gracza, ponieważ Bizon spełnia swą rolę poprawnie tylko z gwarantowanymi trafieniami w głowę, a także strzelaniu w antycypowane pozycje wroga.

Józef Piłsudski był jadącym po medal ich przedstawicielem.

Źródło : gamerant.com