Najbardziej dochodowe e-sportowe gry wideo


  • Oczekuje się, że Dota 2 przyzna nagrody o wartości ponad 200 milionów funtów w turniejach e-sportowych w ciągu najbliższych pięciu lat
  • Ponad jedna czwarta (28,73%) graczy nie bierze udziału w turniejach e-sportowych, ale byłaby zainteresowana karierą w grach
  • Call of Duty: Warzone to najłatwiejsza gra, w której gracze mogą stać się ekspertami
  • Nick Baker, ekspert ds. gier online w firmie Uswitch, komentuje, jak skonfigurować połączenie szerokopasmowe w celu uzyskania optymalnej wydajności

Jedna trzecia (31%) graczy e-sportowych bierze udział głównie w turniejach, aby zarobić pieniądze, a Call of Duty: Warzone jest uznawany za najłatwiejszą grę, w której gracze mogą stać się ekspertami. Ale z zaciekłą konkurencją, zróżnicowanymi pułapami umiejętności i niezliczonymi sposobami gry , jakie gry powinni wybrać gracze, aby zmaksymalizować swoje zyski?

W ramach swojego raportu statystyk gier online, Uswitch.com przeanalizował nagrody pieniężne w turniejach gier wideo już w 2010 roku, aby przewidzieć, która gra będzie miała największe potencjalne wygrane w ciągu najbliższych pięciu lat. Recenzje najbardziej dochodowych gier zostały następnie zeskrobane pod kątem słów takich jak „złożone” i „trudne”, aby przyznać każdej z nich „wynik złożoności” na 10 i określić, w których graczom najłatwiej stać się ekspertami.

Gry z największymi potencjalnymi wygranymi

Ranga Gra wideo Wynik złożoności (/10) Potencjalne wygrane w ciągu najbliższych pięciu lat
1 Dota 2 8.67 215 972 000 funtów
2 Fortnite 2,67 145 667 000 funtów
3 Counter Strike globalna ofensywa 1.33 99 721 000 funtów
4 PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS Mobile 3.33 51 235 000 funtów
5 POLA BITW PLAYERUNKNOWN 3.33 45 850 000 funtów
6 Liga Legend 8.00 39 796 000 funtów
7 Overwatch 4.00 27 337 000 funtów
8 Waleczny 2.00 25 667 000 funtów
9 Liga Rakietowa 7.33 21 713 000 funtów
10 Oblężenie Rainbow Six 6.00 20 659 000 funtów

Przewiduje się, że turnieje Dota 2 przyniosą najwięcej wygranych w ciągu najbliższych pięciu lat, na oszałamiającą kwotę 215 972 000 £. Strategia czasu rzeczywistego (RTS) przyniosła ponad 300 milionów funtów (309 057 000 funtów) w konkursach od 2011 roku. To o 250% więcej niż konkurencyjna gra RTS League of Legends (87 774 000 funtów) na szóstym miejscu, w którym odbywają się turnieje od 2010 roku Jednak Dota 2 jest jedną z najtrudniejszych analizowanych gier, z oceną złożoności 8,67/10, ustępując jedynie Hearthstone (9,33/10).

Gracze Fortnite mogli również zobaczyć ogromne zarobki, z wygranymi o wartości 145 667 000 GBP, które mają zostać przyznane w ciągu najbliższych pięciu lat. Fani gatunku battle royale mogli wygrać w Fortnite ponad trzy razy więcej niż PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS na piątym miejscu (45 850 000 funtów). Gra o przetrwaniu w piaskownicy może się również pochwalić niskim wynikiem złożoności. Z oceną 2,67/10 jest to czwarta najprostsza analizowana gra, więc gracze, którzy chcą zarobić na e-sporcie, mogą skorzystać z niskiego progu wejścia.

Counter Strike: Global Offensive jest trzeci i przewiduje się, że przyniesie prawie 100 milionów funtów (99 721 000 funtów) w ciągu najbliższych pięciu lat. Jako najwyżej sklasyfikowana strzelanka pierwszoosobowa na liście, turnieje CS:GO zapewniają o 264,8% więcej nagród niż Overwatch (27 337 000 GBP) na siódmym miejscu. CS:GO zajmuje również drugie miejsce po Call of Duty: Warzone (0,67/10) jako najprostsza analizowana gra, z oceną złożoności 1,33/10. CS:GO jest również niezmiennie jedną z najczęściej oglądanych gier na Twitchu, więc streamerzy mogą również czerpać korzyści ze średniej kwoty 105,63 GBP przekazywanych rocznie przez każdego członka widowni.

Najprostsze gry e-sportowe

Ranga Gra wideo Wynik złożoności /10
1 Call of Duty: Warzone 0,67
2 Counter Strike globalna ofensywa 1.33
3 Waleczny 2.00
4 Fortnite 2,67
5 PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS Mobile 3.33
6 Overwatch 4.00
7 Legendy Apexa 4,67
8 Świat Warcrafta 5.33
9 Oblężenie Rainbow Six 6.00
10 Starcraft II 6.67

Nick Baker, ekspert gier w Uswitch, komentuje upewnienie się, że masz najlepszą konfigurację łącza szerokopasmowego przed rozpoczęciem gry online:

„Niezależnie od tego, czy grasz okazjonalnie, czy zawodowo, słabe połączenie internetowe to udręka dla każdego gracza. Istnieją jednak kroki, które możesz podjąć, aby gra była wolna od opóźnień:

  • Sprawdź prędkość łącza szerokopasmowego: Technicznie rzecz biorąc, minimalna prędkość 3 Mb / s to wszystko, czego potrzebujesz do gry online. Jednak liczba ta nie uwzględnia innych osób w domu współdzielących połączenie internetowe i niektórych gier wymagających dużych pobrań. Mając to na uwadze, prędkość pobierania 50 Mb/s – 100 Mb/s jest bardziej odpowiednia dla graczy, zwłaszcza tych zainteresowanych strumieniowym przesyłaniem rozgrywki.
  • Przełącz na połączenie przewodowe: Obecnie połączenie przewodowe to jedyny sposób na uzyskanie największej prędkości w Wielkiej Brytanii. Podczas gdy połączenie bezprzewodowe może pozwolić na czystszą konfigurację, połączenie przewodowe może lepiej zapewnić płynność gry online.
  • Sprawdź swój ping: Twój ping to zasadniczo czas reakcji twojego łącza szerokopasmowego. Zwykle mierzony w milisekundach, ping to czas potrzebny urządzeniu na przekazanie informacji o twoich działaniach w grze do serwera. Jeśli masz ping powyżej 150 ms, warto porozmawiać z dostawcą, aby sprawdzić, czy istnieją alternatywne plany, które pomogą go zmniejszyć.

Więcej informacji na temat gier online można znaleźć na stronie statystyk gier online firmy Uswitch.



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=648465c4c1dd401c805aa3ecbc71087a&url=https%3A%2F%2Fwww.talk-business.co.uk%2F2023%2F06%2F06%2Fthe-most-profitable-esports-video-games%2F&c=1469995620385246678&mkt=fr-fr