Najbardziej dochodowe e-sportowe gry wideo


  • Oczekuje się, że Dota 2 przyzna nagrody o wartości ponad 200 milionów funtów w turniejach e-sportowych w ciągu najbliższych pięciu lat
  • Ponad jedna czwarta (28,73%) graczy nie bierze udziału w turniejach e-sportowych, ale byłaby zainteresowana karierą w grach
  • Call of Duty: Warzone to najłatwiejsza gra, w której gracze mogą stać się ekspertami
  • Nick Baker, ekspert ds. gier online w firmie Uswitch, komentuje, jak skonfigurować połączenie szerokopasmowe w celu uzyskania optymalnej wydajności

Jedna trzecia (31%) graczy e-sportowych bierze udział głównie w turniejach, aby zarobić pieniądze, a Call of Duty: Warzone jest uznawany za najłatwiejszą grę, w której gracze mogą stać się ekspertami. Ale z zaciekłą konkurencją, zróżnicowanymi pułapami umiejętności i niezliczonymi sposobami gry , jakie gry powinni wybrać gracze, aby zmaksymalizować swoje zyski?

W ramach swojego raportu statystyk gier online, Uswitch.com przeanalizował nagrody pieniężne w turniejach gier wideo już w 2010 roku, aby przewidzieć, która gra będzie miała największe potencjalne wygrane w ciągu najbliższych pięciu lat. Recenzje najbardziej dochodowych gier zostały następnie zeskrobane pod kątem słów takich jak „złożone” i „trudne”, aby przyznać każdej z nich „wynik złożoności” na 10 i określić, w których graczom najłatwiej stać się ekspertami.

Gry z największymi potencjalnymi wygranymi

RangaGra wideoWynik złożoności (/10)Potencjalne wygrane w ciągu najbliższych pięciu lat
1Dota 28.67215 972 000 funtów
2Fortnite2,67145 667 000 funtów
3Counter Strike globalna ofensywa1.3399 721 000 funtów
4PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS Mobile3.3351 235 000 funtów
5POLA BITW PLAYERUNKNOWN3.3345 850 000 funtów
6Liga Legend8.0039 796 000 funtów
7Overwatch4.0027 337 000 funtów
8Waleczny2.0025 667 000 funtów
9Liga Rakietowa7.3321 713 000 funtów
10Oblężenie Rainbow Six6.0020 659 000 funtów

Przewiduje się, że turnieje Dota 2 przyniosą najwięcej wygranych w ciągu najbliższych pięciu lat, na oszałamiającą kwotę 215 972 000 £. Strategia czasu rzeczywistego (RTS) przyniosła ponad 300 milionów funtów (309 057 000 funtów) w konkursach od 2011 roku. To o 250% więcej niż konkurencyjna gra RTS League of Legends (87 774 000 funtów) na szóstym miejscu, w którym odbywają się turnieje od 2010 roku Jednak Dota 2 jest jedną z najtrudniejszych analizowanych gier, z oceną złożoności 8,67/10, ustępując jedynie Hearthstone (9,33/10).

Gracze Fortnite mogli również zobaczyć ogromne zarobki, z wygranymi o wartości 145 667 000 GBP, które mają zostać przyznane w ciągu najbliższych pięciu lat. Fani gatunku battle royale mogli wygrać w Fortnite ponad trzy razy więcej niż PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS na piątym miejscu (45 850 000 funtów). Gra o przetrwaniu w piaskownicy może się również pochwalić niskim wynikiem złożoności. Z oceną 2,67/10 jest to czwarta najprostsza analizowana gra, więc gracze, którzy chcą zarobić na e-sporcie, mogą skorzystać z niskiego progu wejścia.

Counter Strike: Global Offensive jest trzeci i przewiduje się, że przyniesie prawie 100 milionów funtów (99 721 000 funtów) w ciągu najbliższych pięciu lat. Jako najwyżej sklasyfikowana strzelanka pierwszoosobowa na liście, turnieje CS:GO zapewniają o 264,8% więcej nagród niż Overwatch (27 337 000 GBP) na siódmym miejscu. CS:GO zajmuje również drugie miejsce po Call of Duty: Warzone (0,67/10) jako najprostsza analizowana gra, z oceną złożoności 1,33/10. CS:GO jest również niezmiennie jedną z najczęściej oglądanych gier na Twitchu, więc streamerzy mogą również czerpać korzyści ze średniej kwoty 105,63 GBP przekazywanych rocznie przez każdego członka widowni.

Najprostsze gry e-sportowe

RangaGra wideoWynik złożoności /10
1Call of Duty: Warzone0,67
2Counter Strike globalna ofensywa1.33
3Waleczny2.00
4Fortnite2,67
5PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS Mobile3.33
6Overwatch4.00
7Legendy Apexa4,67
8Świat Warcrafta5.33
9Oblężenie Rainbow Six6.00
10Starcraft II6.67

Nick Baker, ekspert gier w Uswitch, komentuje upewnienie się, że masz najlepszą konfigurację łącza szerokopasmowego przed rozpoczęciem gry online:

„Niezależnie od tego, czy grasz okazjonalnie, czy zawodowo, słabe połączenie internetowe to udręka dla każdego gracza. Istnieją jednak kroki, które możesz podjąć, aby gra była wolna od opóźnień:

  • Sprawdź prędkość łącza szerokopasmowego: Technicznie rzecz biorąc, minimalna prędkość 3 Mb / s to wszystko, czego potrzebujesz do gry online. Jednak liczba ta nie uwzględnia innych osób w domu współdzielących połączenie internetowe i niektórych gier wymagających dużych pobrań. Mając to na uwadze, prędkość pobierania 50 Mb/s – 100 Mb/s jest bardziej odpowiednia dla graczy, zwłaszcza tych zainteresowanych strumieniowym przesyłaniem rozgrywki.
  • Przełącz na połączenie przewodowe: Obecnie połączenie przewodowe to jedyny sposób na uzyskanie największej prędkości w Wielkiej Brytanii. Podczas gdy połączenie bezprzewodowe może pozwolić na czystszą konfigurację, połączenie przewodowe może lepiej zapewnić płynność gry online.
  • Sprawdź swój ping: Twój ping to zasadniczo czas reakcji twojego łącza szerokopasmowego. Zwykle mierzony w milisekundach, ping to czas potrzebny urządzeniu na przekazanie informacji o twoich działaniach w grze do serwera. Jeśli masz ping powyżej 150 ms, warto porozmawiać z dostawcą, aby sprawdzić, czy istnieją alternatywne plany, które pomogą go zmniejszyć.

Więcej informacji na temat gier online można znaleźć na stronie statystyk gier online firmy Uswitch.



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=64826b8a1fa745cb900f8180b220127f&url=https%3A%2F%2Fwww.talk-business.co.uk%2F2023%2F06%2F06%2Fthe-most-profitable-esports-video-games%2F&c=1469995620385246678&mkt=fr-fr