Najbardziej dochodowe gry e-sportowe: Dota 2, Fortnite, CS:GO


Turnieje Dota 2 mogą przyznać nagrody o wartości ponad 200 milionów funtów w ciągu najbliższych pięciu lat

Ponad jedna czwarta (28,73%) graczy nie bierze udziału w turniejach e-sportowych, ale byłaby zainteresowana karierą w grach. Call of Duty: Warzone to najłatwiejsza gra, w której gracze mogą stać się ekspertami.

Nick Baker, ekspert ds. gier online w firmie Uswitch, udziela porad dotyczących konfiguracji połączenia szerokopasmowego w celu uzyskania optymalnej wydajności.

Jedna trzecia (31%) graczy e-sportowych bierze udział głównie w turniejach, aby zarobić pieniądze, a Call of Duty: Warzone jest uznawany za najłatwiejszą grę, w której gracze mogą stać się ekspertami. Jednak z zaciekłą konkurencją, zróżnicowanymi pułapami umiejętności i niezliczonymi sposobami gry, jakie gry powinni wybrać gracze, aby zmaksymalizować swoje zyski?

W ramach swojego raportu statystyk gier online, Uswitch.com przeanalizował nagrody pieniężne w turniejach gier wideo od roku 2010, aby przewidzieć, która gra będzie miała największe potencjalne wygrane w ciągu najbliższych pięciu lat. Recenzje najbardziej dochodowych gier zostały poddane analizie pod kątem słów takich jak „złożone” i „trudne”, aby przyznać każdej z nich „wynik złożoności” w skali od 1 do 10 i określić, w których grach gracze najłatwiej mogą stać się ekspertami.

Gry z największymi potencjalnymi wygranymi:

  • 1. Dota 2: Gra z największym potencjałem nagród w wysokości 215 972 000 funtów w ciągu najbliższych pięciu lat.
  • 2. Fortnite: Możliwość wygrania 145 667 000 funtów w ciągu najbliższych pięciu lat.
  • 3. Counter Strike: Global Offensive: Przewidywane nagrody w wysokości 99 721 000 funtów w ciągu najbliższych pięciu lat.
  • 4. PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS Mobile: Szanse na wygranie 51 235 000 funtów w ciągu najbliższych pięciu lat.
  • 5. POLA BITW PLAYERUNKNOWN:Turnieje Dota 2 mogą przyznać nagrody o wartości ponad 200 milionów funtów w ciągu najbliższych pięciu lat

    Ponad jedna czwarta (28,73%) graczy nie bierze udziału w turniejach e-sportowych, ale byłaby zainteresowana karierą w grach. Call of Duty: Warzone to najłatwiejsza gra, w której gracze mogą stać się ekspertami.

    Nick Baker, ekspert ds. gier online w firmie Uswitch, udziela porad dotyczących konfiguracji połączenia szerokopasmowego w celu uzyskania optymalnej wydajności.

    Jedna trzecia (31%) graczy e-sportowych bierze udział głównie w turniejach, aby zarobić pieniądze, a Call of Duty: Warzone jest uznawany za najłatwiejszą grę, w której gracze mogą stać się ekspertami. Jednak z zaciekłą konkurencją, zróżnicowanymi pułapami umiejętności i niezliczonymi sposobami gry, jakie gry powinni wybrać gracze, aby zmaksymalizować swoje zyski?

    W ramach swojego raportu statystyk gier online, Uswitch.com przeanalizował nagrody pieniężne w turniejach gier wideo od roku 2010, aby przewidzieć, która gra będzie miała największe potencjalne wygrane w ciągu najbliższych pięciu lat. Recenzje najbardziej dochodowych gier zostały poddane analizie pod kątem słów takich jak „złożone” i „trudne”, aby przyznać każdej z nich „wynik złożoności” w skali od 1 do 10 i określić, w których grach gracze najłatwiej mogą stać się ekspertami.

    Gry z największymi potencjalnymi wygranymi:

    • 1. Dota 2: Gra z największym potencjałem nagród w wysokości 215 972 000 funtów w ciągu najbliższych pięciu lat.
    • 2. Fortnite: Możliwość wygrania 145 667 000 funtów w ciągu najbliższych pięciu lat.
    • 3. Counter Strike: Global Offensive: Przewidywane nagrody w wysokości 99 721 000 funtów w ciągu najbliższych pięciu lat.
    • 4. PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS Mobile: Szanse na wygranie 51 235 000 funtów w ciągu najbliższych pięciu lat.
    • 5. POLA BITW PLAYERUNKNOWN: Możliwość wygrania 45 850 000 funtów w ciągu najbliższych pięciu lat.

    Przewiduje się, że turnieje Dota 2 przyniosą najwięcej wygranych w ciągu najbliższych pięciu lat, osiągając oszałamiającą sumę 215 972 000 funtów. Od 2011 roku strategie czasu rzeczywistego (RTS) przyniosły ponad 300 milionów funtów w konkursach. To o 250% więcej niż konkurencyjna gra RTS League of Legends, która odbywa turnieje od 2010 roku, z wygranymi o wartości 87 774 000 funtów i zajmuje szóste miejsce.

    Fortnite również oferuje ogromne zarobki, z możliwością wygrania 145 667 000 funtów w ciągu najbliższych pięciu lat. Jest to ponad trzy razy więcej niż konkurencyjna gra PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS na piątym miejscu z nagrodami w wysokości 45 850 000 funtów. Gra ta ma także niski poziom złożoności, uzyskując ocenę 2,67/10, co czyni ją czwartą najprostszą analizowaną grą. Dlatego gracze, którzy chcą zarabiać na e-sporcie, mogą skorzystać z niskiego progu wejścia.

    Counter Strike: Global Offensive zajmuje trzecie miejsce i przewiduje się, że przyniesie prawie 100 milionów funtów w ciągu najbliższych pięciu lat. Jako najwyżej sklasyfikowana strzelanka pierwszoosobowa na liście, turnieje CS:GO oferują aż 264,8% więcej nagród niż Overwatch, który znajduje się na siódmym miejscu z wygranymi o wartości 27 337 000 funtów. CS:GO zajmuje również drugie miejsce po Call of Duty: Warzone jako najprostsza analizowana gra, z oceną złożoności 1,33/10.

    Najprostsze gry e-sportowe:

    1. Call of Duty: Warzone: 0,67/10
    2. Counter Strike: Global Offensive: 1,33/10
    3. Valorant: 2,00/10
    4. Fortnite: 2,67/10
    5. PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS Mobile: 3,33/10

    Nick Baker, ekspert gier w Uswitch, udziela porad dotyczących zapewnienia najlepszej konfiguracji łącza szerokopasmowego przed rozpoczęciem gry online. Prędkość łącza szerokop

    Turnieje Dota 2 mogą przyznać nagrody o wartości ponad 200 milionów funtów w ciągu najbliższych pięciu lat

    Ponad jedna czwarta (28,73%) graczy nie bierze udziału w turniejach e-sportowych, ale byłaby zainteresowana karierą w grach. Call of Duty: Warzone to najłatwiejsza gra, w której gracze mogą stać się ekspertami.

    Nick Baker, ekspert ds. gier online w firmie Uswitch, udziela porad dotyczących konfiguracji połączenia szerokopasmowego w celu uzyskania optymalnej wydajności.

    Jedna trzecia (31%) graczy e-sportowych bierze udział głównie w turniejach, aby zarobić pieniądze, a Call of Duty: Warzone jest uznawany za najłatwiejszą grę, w której gracze mogą stać się ekspertami. Jednak z zaciekłą konkurencją, zróżnicowanymi pułapami umiejętności i niezliczonymi sposobami gry, jakie gry powinni wybrać gracze, aby zmaksymalizować swoje zyski?

    W ramach swojego raportu statystyk gier online, Uswitch.com przeanalizował nagrody pieniężne w turniejach gier wideo od roku 2010, aby przewidzieć, która gra będzie miała największe potencjalne wygrane w ciągu najbliższych pięciu lat. Recenzje najbardziej dochodowych gier zostały poddane analizie pod kątem słów takich jak „złożone” i „trudne”, aby przyznać każdej z nich „wynik złożoności” w skali od 1 do 10 i określić, w których grach gracze najłatwiej mogą stać się ekspertami.

    Gry z największymi potencjalnymi wygranymi:

    • 1. Dota 2: Gra z największym potencjałem nagród w wysokości 215 972 000 funtów w ciągu najbliższych pięciu lat.
    • 2. Fortnite: Możliwość wygrania 145 667 000 funtów w ciągu najbliższych pięciu lat.
    • 3. Counter Strike: Global Offensive: Przewidywane nagrody w wysokości 99 721 000 funtów w ciągu najbliższych pięciu lat.
    • 4. PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS Mobile: Szanse na wygranie 51 235 000 funtów w ciągu najbliższych pięciu lat.
    • 5. POLA BITW PLAYERUNKNOWN: Możliwość wygrania 45 850 000 funtów w ciągu najbliższych pięciu lat.

    Przewiduje się, że turnieje Dota 2 przyniosą najwięcej wygranych w ciągu najbliższych pięciu lat, osiągając oszałamiającą sumę 215 972 000 funtów. Od 2011 roku strategie czasu rzeczywistego (RTS) przyniosły ponad 300 milionów funtów w konkursach. To o 250% więcej niż konkurencyjna gra RTS League of Legends, która odbywa turnieje od 2010 roku, z wygranymi o wartości 87 774 000 funtów i zajmuje szóste miejsce.

    Fortnite również oferuje ogromne zarobki, z możliwością wygrania 145 667 000 funtów w ciągu najbliższych pięciu lat. Jest to ponad trzy razy więcej niż konkurencyjna gra PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS na piątym miejscu z nagrodami w wysokości 45 850 000 funtów. Gra ta ma także niski poziom złożoności, uzyskując ocenę 2,67/10, co czyni ją czwartą najprostszą analizowaną grą. Dlatego gracze, którzy chcą zarabiać na e-sporcie, mogą skorzystać z niskiego progu wejścia.

    Counter Strike: Global Offensive zajmuje trzecie miejsce i przewiduje się, że przyniesie prawie 100 milionów funtów w ciągu najbliższych pięciu lat. Jako najwyżej sklasyfikowana strzelanka pierwszoosobowa na liście, turnieje CS:GO oferują aż 264,8% więcej nagród niż Overwatch, który znajduje się na siódmym miejscu z wygranymi o wartości 27 337 000 funtów. CS:GO zajmuje również drugie miejsce po Call of Duty: Warzone jako najprostsza analizowana gra, z oceną złożoności 1,33/10.

    Najprostsze gry e-sportowe:

    1. Call of Duty: Warzone: 0,67/10
    2. Counter Strike: Global Offensive: 1,33/10
    3. Valorant: 2,00/10
    4. Fortnite: 2,67/10
    5. PLAYERUNKNOWN’S BATTLEGROUNDS Mobile: 3,33/10

    Nick Baker, ekspert gier w Uswitch, udziela porad dotyczących zapewnienia najlepszej konfiguracji łącza szerokopasmowego przed rozpoczęciem gry online. Prędkość łącza szerokopasmowego, korzystanie z połączenia przewodowego i sprawdzanie pinga to kilka ważnych czynników, które mogą wpływać na jakość doświadczenia graczy online.

    Więcej informacji na temat gier online można znaleźć na stronie statystyk gier online firmy Uswitch.

    Źródło: Talk Business, http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6481adade57c46dc989b96e199674943&url=https%3A%2F%2Fwww.talk-business.co.uk%2F2023%2F06%2F06%2Fthe-most-profitable-esports-video-games%2F&c=1469995620385246678.