Ktoś dostał CS:GO, aby działał z prędkością ponad 4000 klatek na sekundę podczas debaty na temat liczby klatek na sekundę


Nawet dla CS:GO to śmieszne.


W tym tygodniu toczyło się wiele dyskusji na temat liczby klatek na sekundę, szczególnie w odniesieniu do limitu 30 FPS Gotham Knights na konsolach. Wraz z premierą konsol obecnej generacji gracze zaczęli oczekiwać minimum 60 klatek na sekundę, a przynajmniej opcji wyboru między trybem wizualnym a trybem wydajności. Dzieje się tak podwójnie w przypadku gier takich jak Gotham Knights, które mają ogromne otwarte światy i szybką walkę.


Podczas gdy właściciele konsol nieustannie zazdroszczą wydajności, jaką może zapewnić dobrze dostrojony komputer, jeden z YouTuberów postanowił przekręcić sztylet, pokazując, jak wysoko mogą podnieść liczbę klatek na sekundę w CS:GO (dzięki, PC Gamer). Tak, CS:GO jest dość stary – ale wciąż bardzo popularny – więc nie trzeba wiele, aby uruchomić go z dobrą liczbą klatek na sekundę. Jednak 3kliksphilip udało się uruchomić grę w 4400 fps.

WIDEO DLA GRACZY DNIA

POWIĄZANE: Tryb RTX portalu wyrwał swoją duszę

Kluczem do tego jest nie tylko przeładowany sprzęt, ale także musiał wprowadzić pewne zmiany w samej grze. 3kliksphilip ujawnił, że używa procesora Intel Core i9 13900K oraz procesora graficznego Nvidia GeForce 4090 RTX. Jak zauważył PC Gamer, 3kliksphilip najpierw usunął wszystkie funkcje, które zajęłyby nawet uncję liczby klatek na sekundę, w tym HUD i boty AI. Następnie ustawienia wizualne gry zostały obniżone do najniższego możliwego poziomu, obniżając rozdzielczość do 720p.

W tym momencie, około 1000 klatek na sekundę, zauważyli coś interesującego – błąd, który pojawia się tylko przy tak wysokiej liczbie klatek na sekundę – postać 3kliksphilip w rzeczywistości działała szybciej niż przy ograniczonej liczbie klatek na sekundę. W końcu, aby naprawdę posunąć się do granic możliwości, zaczęli szukać jednego miejsca w grze, w którym liczba klatek na sekundę byłaby najwyższa. Znaleźli najwyższą średnią liczbę klatek na sekundę 2354 klatek na sekundę na mapie Safehouse, podczas gdy najwyższą ogólną liczbę klatek na sekundę, 4221 klatek na sekundę, znaleziono w Baggage.

W końcu wyciągnęli wszystkie przystanki, usuwając nawet licznik fps, zamiast tego używając aplikacji działającej w tle i pobierając niektóre konfiguracje zwiększające liczbę klatek na sekundę. To ostatecznie zaowocowało najwyższym średnim skokiem do 2417,56 fps w Safehouse, a Baggage po raz kolejny osiągnął najwyższą ogólną liczbę klatek na sekundę z imponującym 4486,32 fps.

DALEJ: Bulletstorm VR to gra, której potrzebuje VR



Źródło : https://www.thegamer.com/csgo-4000fps-framerate-debate/