Jak zrobić jumpthrow bind w CS2

Valve dodaje automatyczne wiązanie jumpthrow w CS2

Counter-Strike to gra o szczegółach. Line-upy granatów są wyśmiewane przez nowszych graczy, ale każdy, kto ma trochę doświadczenia, wie, że są one bardzo koniecznym złem. Zdolność do zadymiania kluczowych obszarów takich jak Xbox na Dust 2 czy schody na Mirage to rytuał dla wielu graczy, ale Valve zawsze zmuszało graczy do tworzenia własnego jumpthrow bind jako swojego rodzaju wprowadzenia do niestandardowych kontroli. Teraz, gdy CS2 jest tak blisko premiery, Valve odsłania kulisy tego ukrytego mechanizmu i udostępnia go wszystkim od samego początku.

Valve wprowadza automatyczne wiązanie jumpthrow w CS2

Chociaż w CS2 nadal istnieje możliwość stworzenia wiązania przycisku do jumpthrow, Valve dodało również nowy mechanizm, który automatycznie synchronizuje skoki z wrzutem granatu.

Wiele zmian Valve w CS2 polega na utrzymaniu zgodności między doświadczeniem casualowym a grą profesjonalną. Podczas gdy większość uwagi skupia się na przejściu do MR12, developer wprowadził również wbudowany jumpthrow, dzięki któremu fani CS2 mogą replikować profesjonalne rzuty granatami bez potrzeby wiązania. Co więcej, jest on nawet włączony domyślnie.

Po prostu rozpocznij rzut granatem, a następnie skocz, aby rzuć granat w tym samym ticku, w którym opuścisz ziemię. To jest efektywnie ten sam jumpthrow, który był najpopularniejszy w Global Offensive, choć jeśli chcesz dodać coś dodatkowego do wprowadzenia bindu, będziesz musiał przejść przez stary konfiguracyjny setup. Jeśli jesteś bardziej casualowym graczem lub zawsze korzystałeś z starego jumpthrow bindu, ta opcja domyślna powinna być dla ciebie wystarczająca.

Źródło : win.gg