Jak używać powiązania skoku rzutu w Counter-Strike 2.

Jak osiągnąć skokowe rzuć w Counter-Strike 2

Skokowe rzuć (jump throw) jest teraz wbudowane w grę CS2. Oznacza to, że nie potrzebujesz już przypisanego klawisza do skokowego rzułu, aby wyrzucić granat lub oślepiać przeciwnika w tym samym miejscu za każdym razem. Jednak teraz istnieje wąska ramka czasowa około 200 milisekund, w której musisz nacisnąć jednocześnie klawisze Skok (Jump) i Myszka 1 (Mouse 1), aby skokowe rzuć działało zawsze konsekwentnie.

Ale jak możesz wiedzieć, czy Twoje skokowe rzuć działają? Cóż, gdy poprawnie wykonasz skokowy rzuć, Twoja postać wyda dźwięk stękania, który jest wskazówką dźwiękową, że Twój rzuć jest poprawny. Zdobycie precyzji skokowego rzuć w CS2 wymaga trochę czasu i treningu, ale z czasem staje się częścią twojej pamięci mięśniowej.

Nowa funkcja skokowego rzuć w CS2 eliminuje konieczność korzystania z osobnego przypisanego klawisza. Uważamy, że Valve miało na celu umożliwienie nowym graczom na przyzwyczajenie się do mechaniki nowej gry.

Czy mogę używać pojedynczego przycisku do skokowego rzuć w CS2 tak jak w CS:GO?

Normalnie nie powinno być możliwe użycie polecenia do skokowego rzuć w CS2, ponieważ Valve już ułatwiło graczom osiągnięcie konsekwentnych skokowych rzutów bez pojedynczego przypisania klawisza. Jednak dla niektórych graczy może to nadal wydawać się trudne do opanowania w CS2.

Dla tych graczy jest jeszcze spójny sposób! Według jednego z użytkowników Reddit o nazwie u/ulandan94 znaleziono sposób, aby skokowe rzuć działało przy użyciu pojedynczego przypisania klawisza w CS2. Chociaż nie jest to taki sam sposób, jak w CS:GO, z pewnością działa.

Postępuj zgodnie z tym przewodnikiem krok po kroku, aby przypisać pojedynczy przycisk do konsekwentnego skokowego rzuć w Counter-Strike 2:

  1. Utwórz plik konfiguracyjny
  2. Każde polecenie w Counter-Strike jest wprowadzane za pomocą pliku konfiguracyjnego (cfg). Aby stworzyć to przypisanie dla skokowego rzuć, będziesz musiał utworzyć plik konfiguracyjny.

    Pierwszym krokiem do utworzenia pliku konfiguracyjnego będzie utworzenie nowego dokumentu tekstowego poprzez kliknięcie prawym przyciskiem myszy gdziekolwiek na pulpicie lub w dowolnym folderze.

    Po tym zostanie utworzony nowy plik dokumentu tekstowego.

    Teraz skopiuj poniższe polecenia i wklej je do nowego pliku dokumentu tekstowego.
    alias „+jumpaction” „+jump;”
    alias „+throwaction” „-attack; -attack2”
    alias „-jumpaction” „-jump”
    bind v „+jumpaction;+throwaction;”
    alias „+runthrow” „+forward;+jump;”
    alias „-runthrow” „-jump;-forward”
    bind h „+runthrow;+throwaction”

    Zmień nazwę pliku na cokolwiek i zapisz. Na przykład: Autoexec

    Na koniec zmień rozszerzenie pliku z „.txt” na „.cfg”. Na przykład: Autoexec.cfg

    Możesz zastąpić litery „v” i „h” wygodnymi dla siebie wyborami dla skokowego rzuć i rzuć podczas biegu. Reszta poleceń określa każdą część sekwencji i nie musi być zmieniana.

  3. Otwórz lokalne pliki
  4. Teraz, gdy masz już plik konfiguracyjny, czas umieścić go we właściwym folderze. Będziesz musiał otworzyć lokalne pliki CS2.

    Kliknij prawym przyciskiem myszy CS:GO w Bibliotece Gier na Steam i wybierz właściwości.

    Przejdź do „Zainstalowane pliki”, a następnie na „Przeglądaj”, aby uzyskać dostęp do lokalnego folderu instalacyjnego.

    Wejdź w „Gra” -> „Rdzeń” -> „cfg”

    Skopiuj wcześniej stworzony plik konfiguracyjny do tego folderu.

  5. Wykonaj plik konfiguracyjny w grze
  6. Przed przetestowaniem nowego przycisku do skokowego rzuć musisz wykonać plik konfiguracyjny w grze. Ponieważ gra jest wciąż w zamkniętej becie, będziesz musiał wykonać ten krok za każdym razem, aż gra będzie miała własne opcje uruchomienia. Wtedy będziesz mógł skonfigurować opcję uruchomienia, aby uruchamiała go za każdym razem, gdy uruchamiasz grę.

    Przejdź do Konsoli w Grze, używając klawisza „~”.

    Napisz „exec <nazwa pliku konfiguracyjnego>” w konsoli.

    Teraz możesz przetestować skokowy rzuć w Counter-Strike 2 i cieszyć się spójnymi rzutami bez martwienia się o umiejętność odnalezienia się w grze!

    Źródło : gameriv.com