Jak dotąd sześć najlepszych granatów CS:GO zrzucających straty z IEM Fall 2021


Możliwość porzucenia narzędzia była jedną z największych zmian w Counter Strike: Global Offensive, która pojawiła się wraz z Operacją Riptide. Mając tak mało czasu między wydaniem aktualizacji a rozpoczęciem turnieju IEM Fall Regional Major Ranking — ostatniej szansy dla drużyn na zakwalifikowanie się do PGL Stockholm Major — profesjonalne drużyny nie miały zbyt wiele czasu na zrewidowanie swoich playbooków w związku ze zmianą.

To powiedziawszy, w trakcie IEM Fall pojawiło się wiele różnych strategii, od sztuczek po giga-mózg, które mogą znaleźć drogę do konkurencyjnej mety CS: GO. W Upcomer podzieliliśmy sześć najlepszych.

6. Mirage A – fałszywe wykonanie

Kiedy po raz pierwszy ogłoszono upuszczanie granatów w CS: GO, wiele mózgów Reddit po raz pierwszy podskoczyło do możliwości wykonania fałszywej witryny jako jednego z bardziej efekciarskich zastosowań mechaniki. Skuteczność tej konkretnej gry została wystawiona na próbę przez BIG w meczu przeciwko mousesports na Mirage. Nicklas „gade” Gade został zostawiony u jego stóp, aby mógł wykonać całą egzekucję dymu w miejscu A, podczas gdy jego koledzy z drużyny udali się do B.

W tym momencie większość profesjonalnych drużyn wartych swojej soli nie gryzie fałszywych egzekucji, nawet bez dodatkowej sekundy między każdym lądowaniem dymu. Mousesports nie ustąpił, choć BIG i tak wygrał rundę. To powiedziawszy, nadal istnieje potencjał, aby ta strategia była okazjonalnie wykorzystywana, szczególnie w bardzo stresujących sytuacjach w sieci LAN, w których nawet najlepsi gracze mogą popełniać błędy.

5. Inferno A – sześć błysków

Jest to strategia, która pozornie ma na celu nakłonienie przeciwników do rzucenia się na monitor i odinstalowania gry, ale jest wystarczająco dużo zalet konkurencyjnych, aby zająć piąte miejsce na tej liście. W drugim meczu ich meczu z Movistar Riders, Ninja w IGL w piżamie, Hampus „hampus” Poser, wezwali do przymusowego kupna apartamentów. Ale najpierw zespół zdeponował sześć błysków i ich kolega z drużyny, Nicolai „urządzenie” Reedtz, na wzmocnionej, zwisającej pozycji w drugim środku. Po rzuceniu podstawowego dymu Moto, urządzenie zaczęło migać po rozbłysku nad apartamentami, próbując oślepić CT, gdy jego zespół spadał na miejsce.

Choć NiP przegrał rundę, gdy zagranie zostało udaremnione przez obrońcę grającego na bliskiej pozycji, pomysł ma duży potencjał. Jeśli Ts potrafią ustanowić kontrolę Halls and Boiler, ta tandetna fala błysków błyskających na ekranie może sprawić, że CT będą ślepi jako kretoszczury i podatni na utratę zakupu światła.

4. Mirage A – pozostawienie mediów w banku

Ta kolejna strategia jest niszowa i prawdopodobnie nie będzie miała większego zastosowania, ale jest pewien potencjał do manewru. Supergwiazda Natus Vincere, Oleksandr „s1mple” Kostyliev, zdecydował się na atak A Ramp na Mirage przeciwko Team Spirit. Ponieważ s1mple grał sam na tym bardzo ryzykownym podglądzie, podjął sprytną decyzję, aby zostawić dym i dwa błyski w spawnie.

Gdyby miał umrzeć na A, 700 dolarów w mediach niekoniecznie poszłoby na marne. Gdyby reszta jego drużyny obróciła się z powrotem do A przez spawn T, mogliby użyć dymu i błysków w późnym wykonaniu. Problem z tą grą polega na tym, że jeśli S1mple zginie, CT mogą wąchać w T Spawn i znaleźć swoją własną uroczą pamięć podręczną nieużywanej użyteczności. To dziwna sytuacja, ale nie jest niemożliwa do pomyślnego powtórzenia.

3. Wiadukt – dwa dymy B

Ten drop granatu pochodzi z CT Gambitu na Overpass przeciwko forZe. To niewielka taktyka, ale może łatwo stać się powszechna. Dmitry „sh1ro” Sokolov upuścił granat dymny przed rozpoczęciem rundy, aby Władysław „nafany” Gorshkov mógł go podnieść po tym, jak rzucił własnym dymem, aby zablokować Monster.

To zadziałało, ponieważ nafany grał na stronie B, gdzie dymy oferują większą potencjalną wartość, aby stłumić agresję Potworów i Shortów ze strony T. Sh1ro grał na górze wokół łazienek za pomocą AWP, który jest bardziej obciążoną pozycją, mniej zależną od użyteczności.

Pomimo prostoty tego szybkiego przekazania może stać się jedną z szerzej stosowanych strategii meta, gdy zespoły zbliżają się do majora.

2. Pył 2 – krótki ostrzał OB

Aleksi „Aleksib” Virolainen był już znany ze swojej użyteczności przed wprowadzeniem zmian. Ta gra na Dust 2 przeciwko Sproutowi mogła właśnie ukoronować go na króla.

Średnio 42,1 obrażeń granatów na rundę, Aleksib był w stanie osiągnąć ten wyczyn dzięki strategicznym zrzutom granatów OB po stronie CT. W tym klipie Aleksib rzucił swój pierwszy HE w Dolne Tunele, po czym zawrócił przez spawn CT, aby podnieść kolejny. Jego kolejny rzut dał mu fraga na gracza Catwalk.

OG robili to wszystko przez całą swoją stronę CT, rozbijając Sprouta za pomocą granatów. Chociaż od czasu aktualizacji nie widzieliśmy zbyt wiele Dust 2, możemy się spodziewać, że ta strata pozostawienia dodatkowej użyteczności w CT Spawn stanie się powszechna.

1. Inferno B – zrzucanie granatów… czy żonglowanie?

Dla każdego, kto ma smykałkę do strategicznego CS:GO, nie będzie zaskoczeniem, że jednym z najczęściej wykorzystywanych obszarów do zrzucania granatów jest zapewnienie B Inferno CT dodatkowej siły ognia, aby zaatakować Ts w Bananie.

W tym klipie widzimy, jak Dan „apEX” Madesclaire robi swoje najlepsze wrażenie żonglera, gdy przynosi ze sobą stos granatów na stronę B. W szczególności granaty odłamkowo-burzące i zapalające były używane przez kotwiczących graczy B do przepychania się o kontrolę nad Bananem — kluczową częścią mapy.

Choć może się to wydawać głupie, wariacje tej strategii są już najpopularniejszą i najskuteczniejszą taktyką zrzucania granatów CS:GO, która została do tej pory wdrożona, dlatego znajduje się na szczycie tej listy. To powiedziawszy, nie jest inspirowane i nie możemy się doczekać, aby zobaczyć, jakie inne pomysły przygotowują zespoły podczas warsztatów na 2021 PGL Stockholm Major.



Source : https://www.upcomer.com/the-top-six-csgo-grenade-dropping-strats-from-iem-fall-2021-so-far/