Indyjskie firmy hazardowe zwracają się teraz do Web3 w celu dokonania przeglądu


Counter-Strike, Global Offensive, Call of Duty – wszyscy pamiętamy naszego pierwszego asa, pierwsze zabicie sprzęgła, niszczenie najwyższej rundy zombie. Ale co by było, gdyby te gry online wykroczyły poza ramy i dawały ci cyfrowe własności i nagrody za interakcje w grze? Gry oparte na technologii Blockchain zapewnią graczom online to absolutne wrażenia.

Oczekuje się, że dochód z gier online wzrośnie o 40%, osiągając 2,8 miliarda do 2022 r., zgodnie z prognozami Deloitte na 2021 r. dla indyjskiej branży gier. Co więcej, oczekuje się, że statystyki przychodów gwałtownie wzrosną w przyszłości, ponieważ gracze przeniosą swoją uwagę z gier wideo na gry oparte na blockchain.

Jak Web3 zmienia Gaming Inc

Web3 znacząco zmienił branżę gier online, umożliwiając rozwój kierowany przez społeczność. Wcześniej wszystkie decyzje i ich skutki ekonomiczne były podejmowane centralnie, co odcinało ją od użytkowników końcowych, czyli graczy. Dzięki Web3 istnieje większe zaangażowanie społeczności, angażując ludzi w proces podejmowania decyzji, co daje graczom poczucie własności.

„Gry Web3 zapewnią branży gier online większe zaufanie, przejrzystość i lepsze modele ekonomiczne” – powiedział Saurabh Sharma, współzałożyciel Championfy, platformy gier Web3.

Championfy twierdzi, że dzięki naszej platformie Web2.5 wprowadza wrażenia podobne do Web2 do gier Web3.

Firmy oparte na blockchain dążą do zapewnienia społeczności większej mocy decyzyjnej. Gracze zdobędą większe zaufanie do platform, ponieważ będzie więcej danych na temat łańcucha i otwartych inteligentnych kontraktów. Ponadto poprzednie firmy zajmujące się grami musiały wprowadzić wiele opcji cash-in/cash-out, co ograniczało ich elastyczność. Platformy do gier staną się bardziej globalne, gdy system fiducjarny zostanie zastąpiony monetami kryptograficznymi, co zmniejszy granice geograficzne.

Radykalnie nowy proces monetyzacji

Istnieje kilka modeli biznesowych dostępnych dla firm zajmujących się grami Web3. Większość firm zajmujących się grami Web3 tworzy własne waluty, aby angażować i motywować swoich użytkowników. Posiadacze tokenów, czasami w połączeniu z właścicielami NFT, działają jako decydenci, pomagając firmom podejmować lepsze decyzje. Oprócz początkowej sprzedaży, regularne narzędzie wokół tokenów pozwala firmom tworzyć cykliczne przychody.

​​Gdy gry Web3 zaczęły się po raz pierwszy, wciąż były niedostępne dla znacznej liczby graczy ze względu na początkowe inwestycje wymagane do zakupu NFT i słabą jakość gier. W rezultacie większość klientów platform gier Web3 była raczej handlowcami krypto, a nie rzeczywistymi graczami. Podczas złego rynku, gdy ROI w tych grach NFT spadł, odeszli od platform.

„Pomagamy graczom rozpocząć grę bez żadnych wstępnych inwestycji i z bezproblemowym wdrażaniem. Następnie powoli wprowadzamy ich w świat Web3, pomagając im wybijać darmowe NFT, kupować NFT premium i odblokowywać więcej wartości w Web3” – dodał Sharma.

Dlaczego gracze zwracają się w stronę Web3

W ciągu ostatniego roku pojawiło się wiele sponsorów i transakcji międzynarodowych wśród esportów i kryptowalut. W zeszłym roku FTX ogłosiło dziesięcioletnią umowę sponsorską o wartości 210 milionów dolarów i prawa do nazwy z wiodącym klubem e-sportowym Team SoloMid (TSM).

Eksperci twierdzą, że gracze bardzo wcześnie przyjęli krypto i to jest powód inwestycji i partnerstwa między e-sportem a krypto. Będąc już częścią społeczności międzynarodowych, istnieje duża zachęta do wprowadzenia krypto do e-sportu.

Firmy współpracują z nadchodzącymi grami Web3, aby dotrzeć do graczy Web3, organizując dla nich niestandardowe konkursy. Będąc jednym z największych rynków graczy, a także użytkowników kryptowalut, eksperci zauważają, że Indie najlepiej nadają się do przewodzenia wzrostowi w grach Web3.

Nie wszyscy są podekscytowani

Podczas gdy firmy zajmujące się grami w sieci Web3 są na ich punkcie namiętne, niektórzy uważają, że ta branża w Indiach wciąż znajduje się na bardzo wczesnym etapie. „Czuję, że jest w bardzo niedojrzałym stanie. Wraz z nadchodzącą technologią 5G możliwości będą ogromne, gdy do głosu dojdą AR i VR. W tej chwili firmy zajmujące się grami Web3 oferują wrażenia z gier 2D, nazywając je Web3” – powiedział Avelo Roy, MD, Kalkuta Ventures. CEL.

Według Roya, obecnie firmy tworzące gry internetowe Web3 budują przyszłość. Powinni raczej działać dzisiaj, a nie jutro, uznał. Aby jednak zostać zaakceptowanym wśród ludzi, musi osiągnąć pewien poziom dojrzałości. „W Web3 istnieje wiele koncepcji monetyzacji dla graczy, ale tylko kilka zostało zaimplementowanych. Jako inwestor powstrzymuję się przed inwestowaniem w firmy zajmujące się grami w sieci Web3” – powiedział Roy.



Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=631c834c3faa449287a8ae5537753d3b&url=https%3A%2F%2Fanalyticsindiamag.com%2Findian-gaming-companies-are-now-turning-to-web3-for-an-overhaul%2F&c=4351935653429383796&mkt=fr-fr