G2 Esports uruchamia wytwórnię płytową z pierwszym singlem „epic power metal”


Berlińska organizacja e-sportowa G2 Esports uruchomiła własną wytwórnię płytową, wydając swoją pierwszą „epic power metal” piosenkę z udziałem ich dyrektora generalnego Carlosa „ocelote” Rodrigueza.

W miarę jak e-sport rozwija się jako branża, organizacje próbują znaleźć sposoby na wyróżnienie się z tłumu. Niezależnie od tego, czy chodzi o sukces konkurencyjny, unikalną treść, czy też całkowite wejście w nowe branże, nic nie jest wykluczone.

G2, organizacja znana z robienia rzeczy nieco inaczej, rozpoczęła sezon 2022, wydając swoją pierwszą piosenkę w swojej własnej wytwórni płytowej.

Ponieważ gatunek jest opisywany jako „epic power metal”, pierwszy singiel organizacji „Our Way” obejmuje Tinę Guo, Luke Holland, Jason Richardson, Taylor Davis, Noora Louhim i ich własny dyrektor generalny.

G2 E-sport

G2 podąża śladami ESL, uruchamiając własną wytwórnię muzyczną

Teledysk do „Our Way” oznacza również oficjalną odsłonę nowej koszulki G2 na 2022 rok, która wywodzi się z dwuletniego partnerstwa z gigantem odzieży sportowej adidasem.

Znajome twarze fanów G2 i e-sportu pojawiają się również w teledysku, a gracze ze swoich drużyn w League of Legends, Counter-Strike: Global Offensive i Valorant pojawiają się.

Tacy jak Rasmus „Caps” Winther, Sergen „Broken Blade” Çelik, Marcin „Jankos” Jankowski, Nikola „NiKo” Kovač i Zainab „zAAz” Turkie, wszyscy pokazują swoje twarze w teledysku do debiutanckiego muzycznego przedsięwzięcia swojej organizacji.

„Epic Power Metal to mój ulubiony gatunek”, powiedział dyrektor generalny G2 Rodriguez. „Nie dbam o jego atrakcyjność rynkową. To pochodzi z serca, jak wszystko, co robimy. 20G2 to nasz rok. Ta piosenka jest jej hymnem”.



Źródło : https://www.dexerto.com/business/g2-esports-launch-record-label-with-first-epic-power-metal-single-1734128/