Skrzynki z łupami to wirtualne pojemniki, które po otwarciu w grze dają użytkownikowi przedmioty, takie jak broń lub moce. Czasami są cenne, zwykle są bezużyteczne; gracz dowiaduje się, kiedy są otwarte. W niektórych grach gracze mogą płacić za skrzynki z łupami.
Prawdziwe rynki rozwinęły się wokół niektórych gier, takich jak Kontratakgdzie przedmioty zdobyte w skrzynkach z łupami można sprzedać za setki, a w rzadkich przypadkach setki tysięcy dolarów.
Ładowanie
Jednak w innym przesłaniu do zapytania Interactive Games and Entertainment Association argumentowało, że skrzynki z łupami dotyczyły głównie nagród, podczas gdy hazard wiązał się z pieniędzmi. Tylko Belgia uregulowała je jako hazard, a ograniczenie to było krytykowane za nieskuteczność.
Lokalni i zagraniczni twórcy gier zwiększyli wytyczne dla konsumentów dotyczące skrzynek z łupami i poprawili przejrzystość wokół „prawdopodobieństw uzyskania przedmiotów za pomocą skrzynek z łupami” – napisano.
„Chcielibyśmy podkreślić poważne i egzystencjalne ryzyko, jakie włączenie skrzynek z łupami jako„ usługi hazardowej ”w ramach IGA miałoby dla lokalnej australijskiej branży tworzenia gier”, która według stowarzyszenia podwoiła się w ciągu ostatnich pięciu lat .
Główną misją sojuszu jest lobbowanie rządów na rzecz większej liczby usług pomagających osobom uzależnionym od gier, powołując się na nową klinikę uzależnień od gier w szpitalu Fiona Stanley w Perth jako wzór dla innych stanów.
Wskazał również na komentarze wiktoriańskiego koronera z października, który powiedział, że śmierć 13-letniego chłopca, który popełnił samobójstwo po tym, jak jego rodzice zabronili mu grania, podkreśliła brak zasobów do identyfikacji i leczenia tego zaburzenia.
Około 3 procent nastolatków wykazywało objawy odpowiadające zaburzeniom związanym z grami internetowymi. „Nie są w stanie funkcjonować, nie są w stanie w pełni wykorzystać swojego potencjału” – powiedział Kim Le, psycholog dziecięcy i członek zarządu sojuszu.
„Gry wideo mają dawać dużo zabawy, ale widzę wiele nieszczęśliwych dzieci”.
Ładowanie
Saunders powiedział, że problemy zdrowotne wahają się od utraty gęstości mięśni i kości z powodu długotrwałego siedzenia do całkowitego wycofania się ze społeczeństwa. Wielu dorosłych również grało na poziomach, które poważnie wpływały na ich zdolność do funkcjonowania w społeczności.
„Bardzo często prawie stają się zaginionymi” – powiedział. Kiedy zapytał pewnego 25-latka, ile czasu spędza na graniu, młody mężczyzna odpowiedział: „W każdej chwili. Ten młody człowiek… nigdy nie był na randce”.
Saunders powiedział, że w całej Azji istnieją kliniki uzależnień od gier. „Rozglądam się po Australii i co widzę?” powiedział. „Usługi fragmentaryczne, głównie przez osoby z sektora prywatnego”.
Biuletyn Morning Edition to nasz przewodnik po najważniejszych i najciekawszych historiach, analizach i spostrzeżeniach z dzisiejszego dnia. Podpisz tutaj.
Źródło : http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=63969933213842cdae5da6013fbafc64&url=https%3A%2F%2Fwww.smh.com.au%2Fnational%2Fnsw%2Ffrom-loot-boxes-to-gambling-addiction-experts-warn-video-games-open-door-to-betting-20221209-p5c579.html&c=1454961565124185453&mkt=fr-fr