Dzieci Słońca: historia gry od niemożliwości do sukcesu

Recenzja gry „Children of the Sun”

„Children of the Sun” wprowadziło się na scenę niezależną jak jasny błysk słońca w ciemną noc. Wydawca Devolver Digital opublikował pierwszy zwiastun gry 1 lutego, prezentując szalone strzały snajperskie i radioaktywny styl artystyczny. Demo na platformie Steam, prezentujące siedem pierwszych poziomów, stało się przełomowym hitem podczas festiwalu Steam Next Fest w lutym. Dwa miesiące później gra trafiła na rynek i spotkała się z szerokim uznaniem. To wybuchowe odkrycie i szybki harmonogram premiery odzwierciedlają samą grę — chaotyczną, ale skontrolowaną, szybką i prostą, ostry i jasny.

Historia rozwoju „Children of the Sun”

Jako dziecko w Berlinie na początku lat 2000., Rother fascynował się rozwijającą się społecznością modów. Spędzał czas eksperymentując z darmowymi narzędziami do mapowania Counter-Strike i modyfikacjami Quake III z płyt demo wyciętych z czasopism komputerowych. Rother marzył o pracy w branży gier, ale nigdy nie wydawało mu się to osiągalnym celem.

Nie widział łatwego punktu wejścia, dopóki w latach 2010., biblioteki siatek i narzędzia takie jak GameMaker i Unity nie stały się bardziej dostępne. Odkrył swoje zamiłowanie do tworzenia interaktywnej sztuki 3D. Ale poza kilkoma darmowymi kursami online z JavaScriptu, nie umiał nic programować, więc jego twórczość była ograniczona.

Rozwój kariery w grach

W latach 2010. Rother postanowił, że nie chce już zajmować się grafiką i jest gotów spróbować swoich sił w branży gier. Starał się o pracę w wielu studiach i tymczasem pracował dorywczo w supermarkecie i jako pomocnik sceniczny, ustawiając elektronikę. W końcu dostał pracę jako artysta 3D w małym studio w Berlinie.

Koncepcja i wydanie „Children of the Sun”

W „Children of the Sun” gracze wcielają się w postać Kobiety, która uciekła z kultywującej ją sekty i teraz dokonuje zemsty z wykorzystaniem snajpera na jej członkach, jednym pociskiem na raz. W każdej rundzie gracze muszą ustawić cel i następnie kontrolować pojedynczy pocisk, jak przeskakuje pomiędzy poszczególnymi członkami sekty. Wyzwaniem jest znalezienie najbardziej szybkiej, efektywnej i stylowej ścieżki śmierci, zapewniającej miejsce na szczycie tablicy wyników.

Wizualnie „Children of the Sun” jest oszałamiające. Ma szkicowy styl artystyczny 3D pokryty w odcieniach siniakowych, z ciemnymi drzewami, świecącymi wrogozielonymi wrogami i warstwami tekstury. Każda scena wygląda tak, jakby Kobieta właśnie dostała zastrzyk adrenaliny i jej zmysły są w pełnej gotowości, dodając hektycznego poczucia nadwyżki do całego doświadczenia. To gra zbudowana na instynkcie.

Źródło : www.bing.com