DreamHack Festival Melbourne świętuje frekwencję ponad 21,000 na wydarzeniu inauguracyjnym


ESL Gaming w ostatni weekend gościło swój pierwszy Australijczyk Festiwal DreamHack w Melbourne i Olympic Parks oraz po wydarzeniu, podzielili się tym, że frekwencja wyniosła nieco ponad 21 000 gości. Wydarzenie inauguracyjne obejmowało okazje obejmujące zarówno lokalne talenty, jak i międzynarodowe gwiazdy gier – wraz z szeregiem uroczystości związanych z e-sportem, tworzeniem treści, muzyką na żywo, turniejami LAN i nie tylko.

Jeśli chodzi o najważniejsze wydarzenia e-sportowe, lokalny zespół e-sportowy Szefowie odszedł ze zwycięstwami w League of Legends oraz Aureola nieskończona profesjonalne turnieje, podczas gdy brazylijska drużyna ból gry odszedł z nagrodą pieniężną w wysokości 50 000 USD za Counter Strike globalna ofensywa Turniej. Zwycięskie drużyny we wszystkich trzech wydarzeniach można znaleźć poniżej:

Counter Strike globalna ofensywa (ESL Challenger Melbourne)

  • 1. PaiN Gaming (Brazylia) – 50 000 USD
  • 2. Imperial Esports (Brazylia) – 20 000 USD
  • 3-4. Entropiq (Europa) – 10 000 USD
  • 3-4. Wings Up Gaming (Chiny) – 10 000 USD

Podczas gdy żadna drużyna australijska nie pokonała pierwszej czwórki, zespoły ANZ pokonały pozycje 5-6 (GREYHOUND) i 7-8 (Vertex Esports).

League of Legends (Wielki finał LCO Split 2 – dostarczony przez Menulog)

  • 1. The Chiefs (ANZ) – 15 000 USD
  • 2. Pentanet.GG (ANZ) – 10 000 USD
  • 3. ZAMÓWIENIE (ANZ) – 5000 USD

Halo nieskończone (HCS ANZ Regional)

  • 1. The Chiefs (ANZ) – 20 000 USD
  • 2. Mindfreak (ANZ) – 11 000 USD
  • 3. Boski Umysł (ANZ) – 6000 USD

Sprowadzenie pierwszego festiwalu DreamHack do Australii było ogromnym osiągnięciem – fantastycznie było zobaczyć tysiące australijskich i międzynarodowych fanów gier i e-sportu, które przyjechały przez Melbourne Park w weekend. Po kilku trudnych latach bez wydarzeń osobistych, DreamHack Melbourne pokazał, że apetyt na najwyższej jakości gry na żywo i treści e-sportowe jest teraz wyższy niż kiedykolwiek.

Nick Vanzetti – starszy wiceprezes i dyrektor zarządzający ESL Asia-Pacific Japan

Mamy nadzieję, że te liczby nadal będą wspierać przyszłe zainteresowanie możliwościami eSportu w Australii – na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym.



Źródło : https://www.otakustudy.com/video-game/2022/09/dreamhack-festival-melbourne-celebrates-attendance-of-over-21000-at-inaugural-event/