Minęły nieco ponad dwa miesiące od premiery przeboju Aureola nieskończona. Terminowe wydanie w okresie świątecznym okazało się owocne, co Microsoft zauważył 20 milionów gracze, którzy podróżowali do Zeta Halo lub ustalili niezliczone wyniki w darmowym trybie dla wielu graczy. Gra znalazła się w pierwszej piątce Steama dla jednoczesnych graczy, a także oczywiście najlepszych graczy na Xboksie. Ale ostatnio te liczby graczy są niższe, na przykład na Steamie, gdzie nawet dzisiaj liczy się obecnie tylko 10 000 i osiągając 20 000. Czytaj dalej, aby znaleźć więcej informacji na temat tego, co może powodować utratę graczy w Halo Infinite.
Halo Infinite traci graczy na Xbox i PC, ale dlaczego?
Szczerze mówiąc, seria Halo jest cenioną serią, cieszącą się dużym uznaniem krytyków i dużą rzeszą fanów, ale jej konkurencja wykazała się lepszym podejściem do możliwości obsługi na żywo. Halo Infinite zostało wydane z kilkoma kompromisami, w szczególności długim oczekiwaniem na Tryb kuźnigrindy Multiplayer Karnet bojowyi nie Współpraca w kampanii. Oprócz zupełnie nowych tytułów, takich jak Yu-Gi-Oh! Master Duel i Dying Light 2, wiele z najpopularniejszych gier to gry na żywo, które są dostępne od wielu lat. Czego wielu graczy pragnie od Halo Infinite, mogą znaleźć gdzie indziej w grach, które mogą już posiadać.
Wiele z najlepiej granych gier na Steamie jest albo Wieloosobowe areny bitew online (MOBA), Piaskownica i gry survivalowe, lub Battle Royale strzelcy. Halo Infinite trzyma się korzeni franczyzy, nie będąc żadnym z nich, skupiając się przede wszystkim na projektowaniu map strzelanek na arenie dla wielu graczy, ciasnej rozgrywce i charakterystycznych trybach rozgrywki, a także kampanii w otwartym świecie. Halo nie ma funkcji, które sprawiają, że gry są modne, takie jak tryb Battle Royale, ale nadal może trzymać się tego, co robi najlepiej i przełamać formę FPS, jak obecny topowy Counter-Strike: Global Offensive. Halo Infinite miało niesamowitą premierę ze względu na mocne strony serii, więc dobrze byłoby pochylić się nad nimi, aby odnosić dalsze sukcesy.
Z radością ogłaszamy, że do tej pory dołączyło do nas ponad 20 milionów Spartan #HaloNieskończoność to największa premiera w historii serii Halo!
Dziękuję wszystkim, że dołączyliście do nas na kolejnym etapie tej wspaniałej podróży. pic.twitter.com/d4EIsvWYVr
— Halo (@halo) 25 stycznia 2022
Halo Infinite może osiągnąć podobny lub wyższy poziom sukcesu jak jego poprzednicy, stale dodając tryby dla wielu graczy i ulepszając przepustkę bitewną, aby była bardziej satysfakcjonująca w krótszym czasie. To, co obecnie zapewnia, to mocne wrażenia w grach, ale jego największą wadą są niedotrzymane obietnice. Gracze uporczywie dawali się słyszeć, że wejdą do gry, gdy zostanie dodany tryb Forge, a także tryb współpracy w ramach kampanii w maju 2022 roku. Mimo wszystko gra nadal pojawia się i wychodzi z pierwszej 5 najczęściej granych na Xboksie gry, ale aby kontynuować jego znaczenie, 343 musi utrzymać ciągłość kuszącej zawartości i dać graczom wolność, którą obiecuje ta gra.
Aureola nieskończona jest dostępny na Xbox One, Xbox Series S, Xbox Series X, PC, a także w Xbox Game Pass i Xbox Game Pass Ultimate.
Źródło : https://attackofthefanboy.com/news/halo-infinite-is-losing-players-on-xbox-and-pc-but-why/