Dlaczego Halo Infinite traci graczy na Xbox i PC?


Minęły nieco ponad dwa miesiące od premiery przeboju Aureola nieskończona. Terminowe wydanie w okresie świątecznym okazało się owocne, co Microsoft zauważył 20 milionów gracze, którzy podróżowali do Zeta Halo lub ustalili niezliczone wyniki w darmowym trybie dla wielu graczy. Gra znalazła się w pierwszej piątce Steama dla jednoczesnych graczy, a także oczywiście najlepszych graczy na Xboksie. Ale ostatnio te liczby graczy są niższe, na przykład na Steamie, gdzie nawet dzisiaj liczy się obecnie tylko 10 000 i osiągając 20 000. Czytaj dalej, aby znaleźć więcej informacji na temat tego, co może powodować utratę graczy w Halo Infinite.

Halo Infinite traci graczy na Xbox i PC, ale dlaczego?

rsz_halo_infinite_official_screenshot

Szczerze mówiąc, seria Halo jest cenioną serią, cieszącą się dużym uznaniem krytyków i dużą rzeszą fanów, ale jej konkurencja wykazała się lepszym podejściem do możliwości obsługi na żywo. Halo Infinite zostało wydane z kilkoma kompromisami, w szczególności długim oczekiwaniem na Tryb kuźnigrindy Multiplayer Karnet bojowyi nie Współpraca w kampanii. Oprócz zupełnie nowych tytułów, takich jak Yu-Gi-Oh! Master Duel i Dying Light 2, wiele z najpopularniejszych gier to gry na żywo, które są dostępne od wielu lat. Czego wielu graczy pragnie od Halo Infinite, mogą znaleźć gdzie indziej w grach, które mogą już posiadać.

Wiele z najlepiej granych gier na Steamie jest albo Wieloosobowe areny bitew online (MOBA), Piaskownica i gry survivalowe, lub Battle Royale strzelcy. Halo Infinite trzyma się korzeni franczyzy, nie będąc żadnym z nich, skupiając się przede wszystkim na projektowaniu map strzelanek na arenie dla wielu graczy, ciasnej rozgrywce i charakterystycznych trybach rozgrywki, a także kampanii w otwartym świecie. Halo nie ma funkcji, które sprawiają, że gry są modne, takie jak tryb Battle Royale, ale nadal może trzymać się tego, co robi najlepiej i przełamać formę FPS, jak obecny topowy Counter-Strike: Global Offensive. Halo Infinite miało niesamowitą premierę ze względu na mocne strony serii, więc dobrze byłoby pochylić się nad nimi, aby odnosić dalsze sukcesy.

Halo Infinite może osiągnąć podobny lub wyższy poziom sukcesu jak jego poprzednicy, stale dodając tryby dla wielu graczy i ulepszając przepustkę bitewną, aby była bardziej satysfakcjonująca w krótszym czasie. To, co obecnie zapewnia, to mocne wrażenia w grach, ale jego największą wadą są niedotrzymane obietnice. Gracze uporczywie dawali się słyszeć, że wejdą do gry, gdy zostanie dodany tryb Forge, a także tryb współpracy w ramach kampanii w maju 2022 roku. Mimo wszystko gra nadal pojawia się i wychodzi z pierwszej 5 najczęściej granych na Xboksie gry, ale aby kontynuować jego znaczenie, 343 musi utrzymać ciągłość kuszącej zawartości i dać graczom wolność, którą obiecuje ta gra.

Aureola nieskończona jest dostępny na Xbox One, Xbox Series S, Xbox Series X, PC, a także w Xbox Game Pass i Xbox Game Pass Ultimate.





Źródło : https://attackofthefanboy.com/news/halo-infinite-is-losing-players-on-xbox-and-pc-but-why/