Czy premiera Counter-Strike 2 została pospieszona? | GameGrin

Błędy i braki w Counter-Strike 2

Counter-Strike 2 to gra, która odniosła bardzo słabe rezultaty z wielu powodów: w grze nadal występuje wiele błędów, nie została wydana żadna nowa zawartość, a system subtick, który Valve używa do zastąpienia standardowej liczby tickrate, nadal nie działa dobrze. Ale najgorszą częścią tego wszystkiego jest to, że niektóre treści obecne w Counter-Strike: Global Offensive zostały usunięte. Wszystkie te problemy związane z wydaniem wskazują na pospieszne wprowadzenie gry na rynek.

Wciąż słaby system antycheatowy

Na początku, CS2 obiecywał nam lepszy system antycheatowy, ale VAC wciąż jest okropny. Nie wykrywa większości oszustów, a prawie żadne gry nie zostają anulowane z powodu VAC Live. Osobiście nie jestem zwolennikiem inwazyjnych programów antycheatowych, i myślę, że to dobre, że Valve nie zdecydowało się na takie rozwiązanie – ale obecny system mógłby zostać poprawiony bez przekraczania tej granicy. Obecnie wydaje się, że oszustów jest jeszcze więcej niż wcześniej w Global Offensive, co stanowi poważny problem w konkurencyjnej grze. Pojawiały się teorie, że Valve planuje wykorzystać sztuczną inteligencję szkoloną przez system Overwatch do działania jako antycheat, i myślę, że to świetny pomysł; mógłby uczynić doświadczenie z rankingu o wiele bardziej sprawiedliwym, jednocześnie respektując prywatność graczy.

Problem z systemem subtick

Oczywiście, niemożliwym jest porozmawianie o tej grze, nie wymieniając systemu subtick. Więc jestem zwolennikiem subtick jako systemu – uważam, że jest to świetna technologia, która może być wykorzystana do poprawy reaktywności w konkurencyjnej strzelance jak Counter-Strike. Problem w tym, że połowa działań wciąż zostaje zarejestrowana przy użyciu 64-tick. Ze względu na to, obraz jest niesynchronizowany z tym, co dzieje się w grze, co może powodować problemy i frustrację dla graczy. Teraz można zostać zabitym za ścianą, ponieważ przeciwnik widzi inne położenie niż ty.

Brakujące tryby i mapy

W Counter-Strike 2 brakuje istotnych trybów gry, a najbardziej zauważalnym z nich jest Danger Zone. Ta wersja battle-royal została usunięta z plików i nigdzie jej nie widać. Nawet po przeanalizowaniu danych z aktualizacji, wszystko, co znalazłem, to usunięcie odniesień do niej w kodzie, i nie znalazłem żadnych informacji na temat tego, jakie mogą być powody takiej decyzji. Inne tryby dopasowywania gier, takie jak Arms Race i Retakes, również zniknęły, chociaż były o nich wzmianki w kodzie gry. W Global Offensive na każdą mapę były różne modele postaci, które miały własne linie dialogowe i unikalny wygląd. Teraz jednak każda mapa ma domyślnego CT agenta i T agenta, co sprawia, że świat wydaje się mniej autentyczny i zapełniony.

Najważniejsze, całkowicie zniknęły niektóre mapy i nie wiemy, co się z nimi stało – od map konkurencyjnych, takich jak Cache, po mapy wingman, takie jak Shortdust. Najdziwniejszą mapą, która zniknęła, jest jednak Tuscan, ponieważ tuż przed zamkniętą betą CS2 Valve kupiło tę mapę za 150 000 dolarów. Nie tylko mapy zatwierdzone przez Valve nie są w grze, ale również niemożliwe jest pobieranie i przesyłanie map Counter-Strike 2 do warsztatu. Narzędzia do tworzenia map są publicznie dostępne dla wszystkich, i po odrobinie zabawy z plikami gry można grać na niestandardowych poziomach Source 2, ale to kłopot i bardziej skomplikowane niż większości ludzi byłoby chciała zrobić.

Błędne wprowadzenie, ale nadzieje na przyszłość

Ogólnie rzecz biorąc, uważam, że Valve chciało budować na hype’ie związanym z Counter-Strike 2 i wprowadziło go za szybko, co spowodowało, że gra jest niedokończona i brakuje wielu ważnych funkcji. Jednak Valve ciężko pracuje nad grą – nowa aktualizacja jest publikowana prawie codziennie! Myślę, że gra w końcu będzie niesamowita, i miałbym wysokie oczekiwania co do tego, że będzie jeszcze lepsza niż Counter-Strike Global Offensive. Warto pamiętać, że w porównaniu do Counter-Strike: Source oraz Counter-Strike: Global Offensive, to jest ogromna poprawa w kwestii wydania gry.

Źródło : www.gamegrin.com