CS2 pro Twistzz – szczegóły trwałych problemów technicznych w Counter-Strike 2

Twistzz, zawodowy gracz Counter-Strike 2 (CS2), wyraża swoje rozczarowanie problemami z opóźnieniem w grze

W niedawnym tweecie Twistzz wyjaśnił swoje niezadowolenie z doświadczenia w CS2. Choć zawodnik nie jest obcy z graniem przy wysokim opóźnieniu, wspomniał, że to samo ping w CS2 odczuwa się bardziej zaczepnie niż w CS:GO.

Następnie pokazał klip w trybie obserwatora swojej rozgrywki, w którym udało mu się zdobyć cztery fragi z rzędu Próbował pokazać, że tryb widza ma naturalne opóźnienie, a wygląda na to, że pojawiają się serię rozłączonych strzałów i modele graczy, które zalegają.

Twistzz uważał, że jego doświadczenia z grą są dość podobne do tego, co pokazuje klip. Mimo pozornie niskiego opóźnienia wynoszącego około 45 ms w CS2, uważa, że jego rozgrywka może być porównana do opóźnienia wynoszącego 70-80 ms w CS:GO, co stanowi znaczne opóźnienie na tak wysokim poziomie. W nowej odsłonie gry jest to o wiele ważniejszy czynnik niż kiedyś. Twistzz wspomniał również, że doświadczenie wydaje się być unikalne dla Counter-Strike 2. Podczas grania w CS:GO zawodowy gracz nie pamiętał problemów z trzymaniem pozycji, pomimo wyższego pinga, co wydaje się niemal niemożliwe w nowej wersji gry, chyba że gracze strzelają bardzo wcześnie, aby zrekompensować różnicę w pingach.

Po wydaniu Counter-Strike 2 staje się coraz bardziej widoczne, że problemy z opóźnieniem zostały niezaadresowane. Nawet po dużym turnieju i kilku miesiącach testowania, nowa funkcja subtick w grze wydaje się sprawiać problemy. Wiele z tego można przypisać temu, że jest to dość nowa funkcja, a jej wczesne wydanie oznacza, że wiele problemów pozostaje do rozwiązania. Negatywne doświadczenia Twistzz w grze to tylko jeden z wielu, a wiele pracy musi zostać wykonane, aby wyrównać różnice i naprawić wszystkie niedoskonałości. Aby być na bieżąco z najnowszymi informacjami na temat Counter-Strike 2, śledź Sportskeeda.

Źródło : www.sportskeeda.com