Counter-Strike 2 wspiera mapy społeczności w najnowszej aktualizacji.

Counter-Strike 2: Dostępne są niestandardowe mapy!

Counter-Strike 2 teraz umożliwia graczom korzystanie z niestandardowych map. W ramach nowej aktualizacji, Warsztat map jest teraz dostępny, umożliwiając twórcom map społecznościowych przesyłanie swoich niestandardowych map do Counter-Strike 2. Aktualizacja wprowadza również inne narzędzia warsztatu, a także poprawki i dostosowania do Counter-Strike 2. Aby dowiedzieć się więcej szczegółów na temat aktualizacji, zapoznaj się poniżej z notatkami do łatki.

Kontrowersje wokół Counter-Strike 2

Od oficjalnego startu we wrześniu, Counter-Strike 2 budził pewne kontrowersje wśród graczy. Miesiąc po premierze gra miała mieszane oceny użytkowników na Steam. Valve ogłosiło również w październiku, że gra nie trafi na platformę macOS. Wytwórnia stwierdziła, że techniczne wymagania gry sprawiają, że będzie dostępna tylko na systemach operacyjnych Windows i Linux w wersji 64-bitowej. Counter-Strike 2 to darmowy strzelanka na PC. Gra działa jako bezpłatna aktualizacja dla Counter-Strike: Global Offensive.

Nowości w aktualizacji Counter-Strike 2:

[WARSZTAT]
– Włączono możliwość przesyłania map CS2 do warsztatu
– Serwery społecznościowe mogą hostować mapy z warsztatu
– Dodano funkcje malowania metalicznego i szorstkości kolorowej do wykończeń jednolitych, hydrograficznych i spray-paint w Edytorze przedmiotów
– Dodano opcję przełączania „Automatycznej korekty kolorów PBR” dla wszystkich rodzajów naklejek w Edytorze przedmiotów
– Różne aktualizacje pomocy w Edytorze przedmiotów, w tym „mat_fullbright 10” do testowania PBR
– Różne aktualizacje narzędzi warsztatu

[GRA]
– Naprawiono sytuację, gdy polecenia użytkownika były ignorowane przy złych warunkach sieciowych
– Naprawiono sytuację, w której broń strzelała szybciej niż zamierzone
– Naprawiono sytuację, w której klienci pokazywali wiele wystrzałów za jednym faktycznym strzałem
– Naprawiono sytuację, w której gracze nie zachowywali swojego ekwipunku między rundami dogrywki
– Naprawiono niektóre przypadki, w których upuśćione bronie wypadały poza obszar gry
– W widoku pierwszoosobowym martwi gracze teraz widzą swoją własną kukłę na pozycji odroczonej przez serwer na podstawie lagu-kompensacji
– Granaty atrapki estetycznie oddziałują z chmurami dymu
– Granaty dymne mają teraz minimalny czas zapalania, aby zapobiec przedwczesnemu detonacji, jeśli utkną w szczelinach
– Gracze teraz ignorują oddzielne zdarzenia uszkodzeń mniejsze niż jeden punkt obrażeń
– Ataki nożem teraz priorytetowo kierują się przeciwko wrogom i uderzą tylko sojuszników, jeśli nie ma wrogów w zasięgu
– Ataki nożem nie przewidują już efektów obrażeń ani dźwięków po stronie klienta
– Atak nożem natychmiast po przełączeniu na nóż zawsze zada pełną ilość obrażeń
– W danym miejscu mapy wysokość oczu jest teraz spójna, niezależnie od tego, jak gracza tam dostanie

[MAGLE]
INFERNO
– Naprawiono odbijanie w różnych obszarach
– Naprawiono różne mikroszczeliny
– Usunięto ptaki, które były mylone z granatami

[SERWERY]
– Dodano ustawienie sv_maxuptimelimit w celu żądania wyłączenia serwera po określonej liczbie godzin funkcjonowania
– Wsparcie dla parametru linii komend -sv_maxuptimelimit w celu losowego wyboru limitu funkcjonowania na instancję w zakresie, np. parametr linii komend „-sv_maxuptimelimit 48-72” zażąda samowylaczenia instancji serwera gry gdzieś między 48 a 72 godzin, wydając polecenie „sv_shutdown” na serwerze gry
– Dodano rejestry czasowe uruchamiania serwera gry
– Serwery gry będą teraz drukować globalne wiadomości czatu, gdy gracze potwierdzają nowo zdobyte przedmioty podczas połączenia z serwerem gry
– Naprawiono błąd pokazujący 100% utraty pakietów natychmiast po połączeniu
– Naprawiono błąd, który powodował zablokowanie pinga na tablicy wyników na niższej wartości niż faktyczny ping

[ROZMAITE]
– Poprawiono renderowanie naklejek
– Dodano liczbę wygranych i liczba wygranych potrzebnych w menu konkurencyjnej gry na mapkach
– Naprawiono różne drobne błędy w HUDzie
– Naprawiono różne błędy ze skórkami i naklejkami
– Naprawiono różne problemy z interfejsem inspekcji przedmiotów
– Naprawiono problem ze skórką agenta Trapper Aggressor na nogach
– Poprawiono wydajność animacji graczy po stronie klienta i serwera
– Puszki z granatami dymnymi zmieniono na chromowany materiał
– „Wzmacnianie kontrastu gracza” nie dotyczy już martwych graczy
– Dostosowano próg wartości mikrofonu dla głosu

Źródło : gamingbolt.com