Counter-Strike 2 graczy uświadamiają sobie, że celowanie w CS:GO było złamane cały czas.

Counter-Strike 2 Beta otrzymał kolejną aktualizację, dającą dostęp większej liczbie fanów CS oraz nowe funkcje. Gracze CS2 zdali sobie sprawę, że celowanie i strzelanie w CS:GO było „nietrafione”.

Odkrycie różnic w celowaniu i strzelaniu

Odkryto, że Counter-Strike 2, będący bezpośrednią kontynuacją Counter-Strike: Global Offensive, był testowany w ramach bety od 22 marca. Po dużym update w dniu 31 sierpnia, jeszcze więcej graczy mogło uzyskać dostęp do nadchodzącej gry i do różnych nowych funkcji. Powoduje to, że fani zaczęli aktywnie porównywać różnice między CSGO a Counter-Strike 2.

Anomalie w celowaniu i strzelaniu w CSGO

Jeden użytkownik Reddita, zauważył, że sposób, w jaki gracze celują i strzelają w swoje bronie, jest zupełnie inny w CS2. Wideo porównywało „frame-based input” w CSGO z „raw input” w CS2. W CSGO, mechanika celowania uwydatnia opóźnienie wynikające z systemu frame-based, podczas gdy w CS2 reakcja strzału jest w czasie rzeczywistym, co pozwala na celne oddanie strzału.

Redditowe wpisy tego użytkownika zdobyły dużą popularność, a większość użytkowników była zaskoczona pokazanymi różnicami, chwaląc kontynuację gry Valve. „Więc podsumowując, celowanie w CSGO było nie takie jak trzeba przez te wszystkie lata i po prostu się do tego przyzwyczailiśmy” – powiedział jednen z użytkowników. „To bardzo dobry wynik dla CS2. Jedynymi innymi grami, które to posiadają są Reflex Arena, Diabolical i Overwatch” – powiedział inny.

Opinie

Mimo to, niektórzy fani byli mniej przekonani: „Wszystkie gry są źle, CS2 będzie się inaczej grało niż wszystkie inne gry” – powiedział pewien użytkownik. Legendarny gracz CS, s1mple również eksperymentował z grą. Ujawnił wszystkie najlepsze ustawienia, których używa w beta CS2.

Źródło : www.bing.com