Counter-Strike 2 otrzymał kolejną aktualizację beta, co umożliwiło dostęp większej liczbie fanów i wprowadziło nowe funkcje. Gracze CS2 zauważyli, że celowanie i strzelanie w CS:GO jest „nietrafione”.
CS2 – kontynuacja Counter-Strike: Global Offensive
Counter-Strike 2 został ujawniony jako bezpośrednia kontynuacja Counter-Strike: Global Offensive, którego beta testy trwają od 22 marca. Po dużej aktualizacji 31 sierpnia jeszcze więcej graczy miało możliwość przetestowania tej nadchodzącej gry i jej różnych funkcji.
Celowanie i strzelanie w CSGO
Po połączeniu tych dwóch aspektów wielu fanów społeczności zaczęło analizować grę i aktywnie porównywać różnice między CSGO a Counter-Strike 2, zarówno te lepsze, jak i gorsze.
Jeden użytkownik Reddita opublikował post na subreddit Global Offensive, w którym zauważył, że sposób celowania i strzelania broni w CS2 jest zupełnie inny niż w CSGO. Wideo zestawiało m.in. „ramek aktywnych” w CSGO z „czystym inputem” w CS2, korzystając z nagrania z rozgrywki w obu grach.
Mechanika celowania w CSGO ujawnia opóźnienia wynikające z systemu opartego na ramkach, podczas gdy w CS2 strzelanie jest bardziej czasowo reaktywne, co pozwoliło twórcy trafnie wykonać ruch celowania. Większość użytkowników została zszokowana przedstawionymi różnicami i chwaliła kontynuację stworzoną przez Valve.
„Więc tak naprawdę celowanie w CSGO było niewłaściwe przez wszystkie te lata i po prostu się przyzwyczailiśmy” – powiedział jeden z użytkowników. „Jest to bardzo pozytywny wynik dla CS2. Inne gry, które działają w ten sposób, to Reflex Arena, Diabolical i Overwatch” – dodał inny.
Niektórzy fani pozostali jednak mniej przekonani: „Wszystkie gry są inne, CS2 będzie się różnić od wszystkich innych” – powiedział jeden z użytkowników.
S1mple i jego eksperymenty z CS2
Legendarny zawodnik CS, S1mple, również testuje grę, gdzie ujawnił, jakie są najlepsze ustawienia, z których korzysta w CS2 beta.
Źródło : www.bing.com